Nakon što su se autonomni automobili Wayma dokazali na cestama Phoenixa i San Francisca, pred njima je najveći izazov do sada. Osvojiti ceste Los Angelsa. Kako su komentirali na stranici Electrek, kada se LA uspoređuje sa San Franciscom i Phoenixom, ovaj grad donosi najgore od oba svijeta - kompleksne ceste loše kvalitete te gomilu prometa. No iz Wayma kažu kako su na sve te izazove spremni jer su njihovi automobili u stvarnim, ali i simuliranim uvjetima već prošli milijune kilometara i upoznali su se s različitim prometnim uvjetima, kakve mogu očekivati i u kalifornijskoj metropoli.

Waymov autonomni taksi Automobili kojima “upravljaju duhovi” počinju prevoziti putnike u San Franciscu

U službenoj objavi za javnost tako spominju opasne situacije poput gustog prometa, vozače koji nisu u potpunosti koncentrirani na vožnju jer su pod utjecajem alkohola, imaju mobitele u rukama i slično, zasljepljujuće zalaske sunca i slično, no takve situacije ne bi trebale biti problem za njihova računala.

Waymo obično na početku testira svoje autonomne automobile dok se u njima nalaze njihovi zaposlenici, a s vremenom i oni napuštaju vozilo. Računala ipak nisu prepuštena sama sebi jer kompanija može udaljeno pratiti svoja vozila, za slučaj problema u vožnji. Kada se automobili pokažu sigurnima, Waymo onda, kako su napravili u Phoneixu i San Franciscu, otvara testiranje automobila i za određeni broj korisnika koji imaju želju voziti se u taksijima u kojima za volanom nema nikoga.

Diess i Merkel Kada će autonomna vozila zavladati cestama? Evo što kaže CEO Volkswagena

Na početku su takve vožnje taksijima besplatne, a s vremenom se uvodi i naplata.

Kada će prvi automobili bez vozača početi prevoziti putnike u LA-u još nije poznato. Naime, iz Googleove kompanije samo su objavili kako je Los Angeles sljedeći grad na njihovom popisu, no nisu objavili konkretan datum kada će krenuti sa samim projektom.

Izvor: Electrek

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju