Hrvatski startup Top Digital Agency osvojio put na TechCrunch Disrupt 2018.

Ovo je prilika kakva se ne propušta za privlačenje investitora i dijeljenje vizije na globalnoj razini, istaknuo je Goran Deak.

Martina Čizmić | 28.05.2018. / 18:05

Tim Top Digital Agency (Foto: TDA) (Foto: TDA)

Odlazak na startup natjecanja izvrstan je način prikupljanja iskustva, ali i pronalazaka potencijalnih investitora. Tako je svoju priliku na najbolji mogući način iskoristio i hrvatski startup Top Digital Agency, koji je pobjedio na Spark.me startup natjecanju u Crnoj Gori i te osvojio put i sudjelovanja na jednoj od najprestižnijih startup konferencija na svijetu - TechCrunch Disrupt 2018 u San Franciscu.

Top Digital Agency tim predstavljali su Goran Deak (izvršni direktor), Scott Coleman (direktor operacija i izlagač) te Domagoj Hruškar (voditelj operacija).

Iako je za nas Spark.Me bila prva konferencija gdje smo se okušali u pitchanju našeg startupa u stilu velikih igrača iz Sillicon Valleya, imali smo veliku želju uspješno predstaviti našu ideju s globalnim potencijalom kao i Hrvatsku u kojoj je ideja nastala. Postoji nekolicina načina kako startupi s ovako globalnom idejom uspijevaju, a startup natjecanja poput Spark.Me konferencije su jedni od češćih puteva prema uspjehu. Uz predivno okruženje crnogorskih krajolika, konferencija uistinu pruža dojam da je Budva “place to be” za sve zaljubljenike u digitalne tehnologije, a pogotovo za startupe koje žele globalni reach. Iz tih razloga smo se odlučili pokazati svijetu baš u Crnoj Gori, rekao je za Zimo, Goran Deak.

Samo natjecanje sastojalo se od dva kruga izlaganja, nakon kojih su suci imali priliku postavljati pitanja u vezi prezentacija.

Tim Top Digital Agency (Foto: TDA) (Foto: TDA)

Scott Coleman, direktor operacija, oduševio je suce vizijom svijeta u kojem agencije mogu ugovarati poslove neovisno o svojoj veličini, lokaciji ili umreženosti.

Bila mi je čast predstavljati svoj tim pored snažnih tvrtki iz cijele regije. Uživao sam u upoznavanju mnogih inspirativnih poduzetnika i dijeljenju iskustava. Zahvaljujem se Spark.me timu na ukazanoj prilici i radujem se povratku u ovu lijepu zemlju, istaknuo je Coleman.

Ideju o TDA dobio je Goran Deak još 2011. godine dok je radio u IT industriji. Imao je ideju koja spaja ponudu IT tvrtki s klijentima diljem svijeta za remote dio usluga. 2014. godine osnovao je digitalnu agenciju ForgeBIT te okupio veći dio tima koji danas čini Top Digital Agency.

Nije bilo nimalo lako probiti se na hrvatskom tržištu kao digitalna agencija, a kamoli ako govorimo o internacionalnoj razini. To nas je sve navelo na ponovno razmišljanje o ideji da olakšamo agencijama poput ForgeBITa, koje imaju dokazive kvalitete, probitak na stranim tržištima. Kao agencija prošli smo cijelu kalvariju traženja novih klijenata na globalnoj razini. Uspješno smo ostvarili suradnju na 28 stranih tržišta diljem svijeta. Naše dobiveno znanje, glavne okidače uspješne internacionalizacije digitalnih agencija, rezultiralo je u razvoju TDA platforme, pojašnjava Deak.

Nakon pobjede na Spark.me natjecanju, rade se ambiciozni planovi. 

Budući da smo uspješno sakupili kritičnu masu korisnika (trenutno imamo 1200 agencija na platformi) krenut ćemo u konvertiranje korisnika na premium usluge. Nakon lansiranja TDA verzije 2.0 plan nam je uspješno prikupiti više od 100 agencija koje koriste premium usluge. Uredi u New Yorku i Zagrebu su savršena kombinacija za nas jer nam je trenutno primarni fokus na američko tržište. Trenutno imamo više od 80% klijenata s američkog tržišta te u tom smjeru planiramo nastaviti do kraja godine. Činjenica je da je tajming najbitnija stavka uspješnosti svakog startupa. Smatramo da je upravo sada vrijeme da TDA saživi kao platforma. Trenutno primamo između 5 i 10 organskih prijava na platformu na dnevnoj razini. Takva postignuća će nam omogućiti profitabilnost do kraja 2018. godine usprkos velikim ulaganjima u razvoj platforme, otkrio nam je Deak.

Tim startupa Top Digital Agency s nestrpljenjem iščekuje TechCrunch Disrupt 2018 konferenciju u San Franciscu.

Ovo je prilika kakva se ne propušta za privlačenje investitora i dijeljenje vizije na globalnoj razini. Poslužit će nam kao odskočna daska prema potencijalnim investitorima, novim klijentima, te nikad bitnijim pratiteljima, zaključuje na kraju Deak.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti