Ukoliko tražite zaposlenje ili možda želite pronaći novi posao, trebat će vam rezime vašeg poslovanja ili CV kako bi budući poslodavac vidio kakva je vaša poslovna pozadina.

Znamo da postoje standardi kod slanja CV pa tako odlične savjete možete pročitati na MojPosao koji vam uvelike mogu olakšati sastavljanje vašeg CV-a, no Carter Gibson na Google+ je objavio jedan vrlo zanimljiv savjet koji bi vam mogao pomoći u vašoj karijeri.

Dakle, želite li tražiti posao u netradicionalnoj kompaniji, ista će vjerojatno od vas očekivati nešto kreativno, dok tradicionalne kompanije traže standardni CV. 'Osim samog dizajna, stvari koje želite istaknuti u vašem životopisu mogu poprilično promijeniti stvari. Odabir projekata koje želite istaknuti može biti od velikog značaja za vaš uspjeh' istaknuo je u postu Carter.

Znamo da kad ostavite vaš CV u nekoj kompaniji, jedini povrat informacija koji možete dobiti jest telefonski poziv, no uz današnju tehnologiju možete uvesti neke novitete i pokazati poslodavcu da ste itekako kreativni, naravno ako je riječ o modernoj kompaniji, te dobiti povratnu informaciju na drugačiji način.

Svi smo mi vizualni tipovi pa tako možete uz nazive vaših bivših kompanija staviti logotipove tvrtka, staviti vaše kontakte, ili umjesto tipkanja staviti logotipove društvenih mreža kojima se bavite, kao što je to slučaj u slici ispod.

Također, tu je sve popularniji QR kod koji može odvesti osobu koja čita vaš CV na vašu stranicu gdje se mogu pronaći sve informacije o vama, a vi s druge strane možete vidjeti da li ste imali posjetitelje na vašoj stranici koji su došli preko QR koda. Hvala Googleu na Analyticsima.

Evo kako izgleda tradicionalni CV naspram alternativnom. Možda vam ovo pomogne u vašem traženju posla ili promijeni istog.

Ukoliko ste kompanija i tražite zaposlenike, uveli smo ZIMO Jobs, jednostavan i brz način kako pronaći posao u branši. Za ponudu kontaktirajte nas na ovaj mail i neka se vaš posao nađe na ZIMO.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju