Nakon što je Facebook kupio Instagram za milijardu dolara, popularnost ove mreže rasla je velikom brzinom, a tehnološke kompanije i startupovi razmišljali su o 'sljedećoj velikoj stvari' među društvenim mrežama. Ta sljedeća velika stvar bili su videozapisi te je na ovom tržištu Twitter htio prestići Facebook kupivši Vine, mobilnu aplikaciju za objavu i dijeljenje kratkih videozapisa u trajanju od šest sekundi. Ova je aplikacija naročito popularna među ljubiteljima sporta jer je šest sekundi dovoljno za prikazivanje najboljih akcija, golova, koševa i slično – u svojim 'najboljim danima' Vine je bio najpopularnija aplikacija na Appleovom App Storeu te je imao više od 200 milijuna aktivnih korisnika.
No, ova popularnost nije predugo trajala te se, prema riječima novinara Mikea Isaaca koji prati poslovanje Twittera, Vine nikada nije oporavio nakon što je Instagram korisnicima omogućio dijeljenje videozapisa. Sve više korisnika, umjesto na Vineu, svoje videozapise počelo objavljivati na Instagramu, a ove godine veliki broj najpopularnijih korisnika ove aplikacije prešao je u redove konkurencije te su videozapise počeli objavljivati na mrežama poput Facebooka i YouTubea na kojima ih može gledati puno više ljudi, odnosno na njima se može zaraditi puno više novca. No, osim Vinea koji je gubio korisnike, Twitter je imao i drugih velikih problema – usprkos velikoj popularnosti Twittera, menadžment ove kompanije nije pronašao učinkovit način s kojim bi privukao nove korisnike, a veliki problem je i profitabilnost. Zbog toga su se u posljednje vrijeme širile brojne glasine kako Twitter traži kupca, no nakon što su sve kompanije koje su bile zainteresirane za njenu akviziciju odustale, iz Twittera su najavili otkaze za 350 zaposlenika, a kao dodatnu mjeru uštede najavili su i gašenje Vinea tijekom sljedećih mjeseci. 'Ako imate jedan cijeli odjel kompanije koji ne zarađuje i samo troši velike resurse, onda je zaista teško održavati taj odjel', komentirao je situaciju oko Vinea Isaac.
Putem Vinea u budućnosti više se neće moći objavljivati novi videozapisi, no sadržaju koji je do sada objavljen i dalje će se moći pristupiti tako da će korisnici imati vremena pregledati i skinuti najdraže videozapise. Iako je dio vjernijih korisnika Vinea nezadovoljan, čini se kako ekipi u Twitteru, s obzirom na sve probleme koje imaju, nije preostalo ništa drugo, nego riješiti se odjela i aplikacije koja je gubila na popularnosti i samo im je stvarala gubitke.
Izvor: NY Times