Tijekom posljednjih desetak godina svijet društvenih mreža uvelike se promijenio – Facebook je odavno premašio milijardu korisnika te je Zuckerberg uveo brojne novitete na ovoj mreži, Instagram je počeo kao aplikacija za uređivanje i dijeljenje fotografija koja je namijenjena samo za korisnike iPhonea, a danas putem njega 400 milijuna korisnika dijeli fotografije i videozapise, a sve su popularnije mreže poput Snapchata, Vinea i drugih. Jedna od stvari koja se tijekom svih ovih godina nije promijenila jest ograničenje broja znakova koji se mogu objaviti na Twitteru te ono danas, jednako kao i 2006. kada je pokrenut, i dalje iznosi 140 znakova. Mnogi su često kritizirali ovakvo ograničenje broja znakova, no zahvaljujući tom limitu korisnici se u svojim objavama moraju fokusirati samo na ono najvažnije, što po mnogima i jest bit Twittera.

Iako je ova društvena mreža iznimno popularna te je koristi više od 300 milijuna ljudi, broj korisnika ipak stagnira, a problemi kompanije odrazili su se i na menadžment pa je tako Twitter ostao bez izvršnog direktora i kompanijom sada upravlja privremeni CEO Jack Dorsey. Tijekom nedavne objave financijskih rezultata Dorsey je izrazio razočaranje statusom quo i stagnacijom kompanije i društvene mreže te mu je postalo jasno da, ako žele daljnji napredak (odnosno, najbitniji mu je porast broja korisnika), morat će napraviti neke promjene i uvesti novitete. 'Vrijeme je za evoluciju Twittera, koliko god se to starim korisnicima neće svidjeti', komentirali su na Tech Cruncheu vijest koja je prvo objavljena na poznatom tehnološkom portalu Re/code. Na ovoj stranici kažu kako u Twitteru 'razvijaju novi proizvod koji će korisnicima omogućiti objavu tvitova koju su duži od 140 znakova' te trenutno nisu poznate detaljne informacije o tom proizvodu.

O mogućnosti ukidanja ovog ograničenja od 140 znakova unutar Twittera razgovaraju već godinama, a ova je tema ponovno postala aktualna nakon dolaska Dorseya. Osim ukidanja tog ograničenja, u Twitteru su razmišljali i o promjeni načina na koji se mjeri brojka od 140 znakova na način da se objavljeni linkovi i imena korisnika koji se spominju u tvitu ne ubrajaju među te znakove, no do sada takve promjene nisu uvedene. U Twitteru očajnički žele privući nove korisnike, napominju na Re/codeu i ukidanje ograničenja od 140 znakova jedan je od poteza s kojim bi to mogli napraviti, no pitanje je hoće li to proširenje zaista utjecati na povećanje broja korisnika ili će u ovoj kompaniji morati razmisliti o nekim potpuno novim opcijama.