U mnogim državama mjesecima se već raspravlja o tome treba li cijepljenje biti obavezno za sve ili ne, odnosno trebaju li osobe koje se nisu cijepile imati jednaka prava kao i cijepljeni. Razmišljanja su različita, dio osoba i dalje je neodlučan i nisu sigurni hoće li se odlučiti na cijepljenje (na primjeru Izraela i Velike Britanije pokazalo se kako cjepivo ne štiti toliko od same zaraze, koliko od ozbiljnijih posljedica u slučaju zaraze), dok dio njih čeka kako će se razvijati daljnja situacija sa širenjem zaraze.

Dileme oko toga trebaju li se njihovi zaposlenici cijepiti ili ne imaju i u mnogim (velikim) kompanijama, a u nekima prevladava razmišljanje kako njihovi zaposlenici ne bi trebali imati pravo na izbor, već bi cijepljenje trebalo biti - obvezno. Takve poruke dolaze iz tehnoloških velikana poput Googlea i Facebooka uoči najavljenog, ali i odgođenog povratka u urede, no u Appleu, čini se, imaju drukčiju strategiju. Barem za sada.

Tim Cook još je prošlog mjeseca na pitanje o obveznom cijepljenju odgovorio kako konstantno i na dnevnoj bazi prate situaciju te tada još nisu donijeli konačnu odluku. Tada je naglasio kako Apple potiče svoje zaposlenike na cijepljenje te im je poručio: Molim vas razgovarajte sa svojim doktorima i odlučite što je najbolje za vas.

Čini se kako će sličan pristup - bez prisile i obaveznog cijepljenja Apple zadržati i nakon povratka zaposlenika u urede, što bi trebalo biti sljedećeg mjeseca, iako naravno uvijek postoji mogućnost odgode. Njihov pristup tako uključuje testiranje i to više puta tjedno, kako za zaposlenike u trgovinama, tako i za one u uredima. Za početak trebat će se testirati dva puta tjedno, a s vremenom bi se broj testiranja trebao povećati na tri puta tjedno. Zaposlenici će testove dobivati na kućnu adresu te bi na početku kućne testove trebali obavljati ponedjeljkom i četvrtkom.

Što se maski tiče, one jedno vrijeme nisu bile obavezne u njihovim trgovinama, no s pojavom delta varijante i ponovnim porastom broja zaraženih, ponovno je uvedena obveza nošenja maski u trgovinama.

Izvor: 9to5Mac


 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju