U tijeku je prvi dan Marketing Kingdom konferencije, koja se održava u Hypo Centru u Zagrebu. Nakon otvaranja, pozornicu su redom zauzeli govornici iz EuroVisiona, Facebooka, iSTUDIA i LEGO Grupe. Predavanja su naravno najviše vezana uz društvene medije, marketing i upravljanje odnosima s korisnicima.
Bruce Bale iz Facebooka tako je službeno predstavio Timeline za fan stranice. Njihov cilj je povezati poduzeća ili brend s korisnicima i fanovima. Jedan od zanimljivih podataka je 750,000 dnevnih pristupa Facebooku putem mobitela, samo u Hrvatskoj.
Zbog sve većeg pristupa Facebooku putem mobitela, razrađen je novi način prikaza oglasa – u news feedu na mobitelima. Facebooku i poduzećima na njemu je važno što radite, a korak dalje od toga je prikazivanje rada, aktivnosti i želja korisnika na njihovim profilima i news feedu.
Sljedeće izlaganje bilo je usko povezano s Facebookom i marketingom na njemu. Daniel Ackermann iz iSTUDIA i Socialnumbersa predstavio je vrlo uspješne Facebook kampanje za BIPA-u i Iskon, te govorio o važnosti promocije na društvenim medijima i o maloj cijeni takve promocije.
S mnogo nestrpljenja i znatiželje čekali smo izlaganje Larsa Silberbauera, koji je glavni zaduženi za društvene medije u Lego Grupi. Lego se povezuje s naprednim korisnicima, koji često posjeduju vlastite stranice na kojima prikazuju svoj kreacije.
Uspostavljena je komunikacija s takvim korisnicima, te se dio proizvoda zapravo temelji na kreacijama korisnika koje su postale popularne na društvenim mrežama ili njihovim stranicama. Taj način rada doveo je do velikog broja narudžba proizvoda i njihove brze prodaje. Uz Facebook, Twitter i Google+ trenutno razmatraju Pinterest koji im se čini vrlo zanimljiv. Legov tim za društvene medije sastoji se samo od trojice ljudi.