U konkurenciji prestižnih svjetskih modnih brandova, hrvatski startup Miret odnio prvo mjesto, zlato i srebro

Nagrade su najbolji pokazatelj da su ekološke tenisice koje je Miret osmislio, obuća budućnosti.

Martina Čizmić | 07.05.2021. / 15:35

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Zagrebački startup Miret svojim je brandom ekoloških tenisica osvojio investitore, javnost, a sad i nagrade na svjetskom natjecanju posvećenom obući - Global Footwear Award 2020. 

Hrvoje Boljar je osvojio prvo mjesto u kategoriji Materials sourcing za MIRET projekt, te zlato u kategoriji Materials sourcing/Biodegradable materials. Za MIRET Forest dark kolekciju, Ana Boljar (kreativna direktorica) je osvojila srebro u kategoriji Materials sourcing/Biodegradable materials. 

Global Footwear Award je natjecanje koje prepoznaje napore nadarenih dizajnera obuće diljem svijeta i dodjeljuje priznanje njihovu radu. Poseban naglasak stavlja na održivost i time nadahnjuje cijelu industriju. Žiri Global Footwear Awarda čine vodeći stručnjaci u industriji čiji su talenti i doprinosi zajednici proizvodnje obuće značajni.

Global Footwear Award nije prvo prestižno priznanje ovome jedinstvenom hrvatskom startupu. Naime, prošle su godine osvojili IDA International Design Award. Također, u 2020. godini ostvarili su investiciju od gotovo 2 milijuna kuna, a unatoč pandemiji uspješno su zaključili Kickstarter kampanju i prikupili više od 400.000,00 kuna.

Ponosni smo i zahvalni. Ova je nagrada veliko priznanje za naš naporan rad i kontinuirano istraživanje kroz koje unapređujemo naš proizvod. Na početku smo ere u kojoj je održivost na prvom mjestu. Kako nam je ekologija primarni cilj, kroz MIRET pokušavamo informirati javnost i naglasiti hitnost potrebnih ekoloških akcija. Sve ljudske aktivnosti štete okolišu, ali postoje načini da to umanjimo. Ova nagrada najbolje pokazuje u kojem smjeru idemo i čemu težimo, rekao je Domagoj Boljar. 

Podsjetimo, startup MIRET osnovala su braća Hrvoje i Domagoj Boljar prije šest godina kao svojevrsni nastavak obiteljskog posla proizvodnje obuće. Svjesni da su materijali koji se koriste u proizvodnji obuće izuzetno štetni za okoliš, odlučili su napraviti drastičnu promjenu. Okrenuli su se ekološkoj proizvodnji. Krenuli su u potragu za prirodnim, zdravim materijalima i proizvodnim partnerima koji su znali da je transformacija nužna. Njihove tenisice sada su 97% izrađene od prirodnih materijala.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti