U Meti vjeruju kako će njihova tehnologija postati važna poput pametnih telefona

Teško je reći što nosi budućnost, no Mark Zuckerberg i ekipa iz Mete uvjereni su kako će njihova tehnologija dominirati kroz desetak godina.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 20.01.2023. / 10:44

Meta (Foto: Afp)

U posljednjih nekoliko godina odjel Mete za virtualnu stvarnost Reality Labs izgubio je oko 16 milijardi dolara, a možemo očekivati kako će kompanija nastaviti gomilati tako velike gubitke koje će pokrivati prihodima drugih odjela, poput Facebooka i Instagrama. Zuckerberg, čini se, ipak nije (pretjerano) zabrinut tako velikim gubicima i vjeruje kako će se takva investicija jednom itekako isplatiti.

Slika nije dostupna Zuckerberg u šopingu: Preuzeli još jednu kompaniju s tehnologijom budućnosti

Za takvo nešto morat će sačekati možda i desetljeće, no vjeruje kako će tada vrijednost tržišta virtualne stvarnosti iznositi stotine milijardi, ako ne i bilijune dolara. Meta želi biti spremna za to razdoblje i dominirati tim tržištem.

O potencijalu metaversea i virtualne stvarnosti govorio je na Svjetskom ekonomskom forumu u Davosu glavni čovjek Mete zadužen za razvoj proizvoda Chris Cox. On je okupljenima rekao kako će njihova platforma za virtualnu stvarnost ljudima jednom imati istu važnost kakvu im danas predstavljaju pametni telefoni, bez kojih je većini ljudi nemoguće zamisliti svakodnevicu.

Naglasio je kako njegova tvrtka već gotovo desetljeće radi na razvoju proizvoda za virtualnu stvarnost koji će biti cjenovno prihvatljivi, pristupačni i impresivni. Dugoročni cilj je u VR platformu implementirati različita područja - od društvenih iskustava do fitnessa, videoigara, medicine, razvoja lijekova itd., a vjeruje kako metaverse ima takav potencijal da će ljudi jednom u njemu moći i dizajnirati različite proizvode, od tenisica do automobila.

Slika nije dostupna Brojke na tržištu virtualne stvarnosti poražavajuće su za Marka Zuckerberga

Ipak, mnogi ne dijele takav entuzijazam oko metaversea kakav vlada u Zuckerbergovoj kompaniji, odnosno u dijelu kompanije jer čak i neki njihovi zaposlenici ne provode dovoljno vremena u metaverseu. Jedno nedavno istraživanje među tinejdžerima tako je pokazalo kako je gotovo polovica njih potpuno nezainteresirana za takve virtualne svjetove, a treba naglasiti kako je prošle godine došlo do pada prodaje uređaja za virtualnu stvarnost.

Izvor: TechSpot

 

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti