U središtu hrvatske gaming industrije održana konferencija o web 3.0

Izlaganja, panel rasprava i niz radionica na temu gamifikacije, metaverzuma, blockchaina, Internet of Thingsa obilježili su konferenciju održanu u središtu hrvatske gaming industrije.

Martina Čizmić | 07.03.2023. / 10:11

S konferencije Cro Web3 (Foto: PISMO)

Konferencija CRO WEB 3 okupila je domaće i strane stručnjake kako bi razmijenili znanja i informacije o usvajanju i implementaciji principa Web 3.0 u procesima digitalne transformacije u tvrtkama i javnom sektoru. Izlaganja, panel rasprava i niz radionica na temu gamifikacije, metaverzuma, blockchaina, Intenet of Thingsa obilježili su konferenciju održanu u središtu hrvatske gaming industrije, inkubatoru PISMO.

Ovom konferencijom započinje projekt koji financira program Digital Europe i Ministarstvo gospodarstva vrijedan 2,3 milijuna eura. U sljedeće tri godine provest ćemo niz aktivnosti, edukacija, ali i savjetovanja za tvrtke. Na temelju toga, ali i nove opreme koju nabavljamo, inkubator PISMO dovodimo na kartu europskih digitalnih centara! rekla je u ime organizatora, Javne ustanove Regionalnog koordinatora SMŽ, ravnateljica Andreja Šeperac.

Održano je i nekoliko kratkih predavanja tijekom konferencije. Bojan Hadžisejić iz tvrtke Nephos naglasio je glavne koristi digitalne transformacije i njezin utjecaj na uspjeh modernog biznisa. Erik Kapfer predstavio je Pattern City, slovenski ekosustav za obrazovanje, eksperimentiranje, izradu prototipova i inovacije. Dr. Christina Yan Zhang, vodeća osoba The Metaverse Instituta, govorila je o ulozi metaversea u budućnosti. Prema njezinim riječima, uspjeh više neće postizati veći, nego brži.

Brži u donošenju odluka, brži u transformaciji, brži u prilagodbi, brži u inovacijama! istaknula je Yan Zhang.

Panel rasprava bila je posvećena transformaciji WEB 2.0 u WEB 3.0 i njezinu utjecaju na industriju videoigara i metaverse. Sudionici su bili: Milica Matović (ZUNO games), Ante Fumić (virtualnastvarnost.net), Kristian Radić (DEVLA), Josipa Bencek (studio GROW) i Martin Petrič (Akademija likovnih umjetnosti i dizajna u Sloveniji), a moderator je bio Tadej Slapnik (HashNET d.o.o.).
Projekt AI & GAMING EDIH provodi se u konzorciju koji čine Javna ustanova Regionalni koordinator SMŽ kao vodeći partner te Razvojna agencija SIMORA, Institut za fiziku Sveučilišta u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, Visoka škola PAR, HashNET d.o.o., Fast Lane d.o.o. i Centar za umjetnu inteligenciju Lipik kao projektni partneri.

Prema riječima Tomislava Plesca, koji ga je na konferenciji predstavio, u sljedeće tri godine projektnim aktivnostima i uslugama bit će obuhvaćeno 600 tvrtki i obrta, 30 institucija i 14 drugih EDIH-ova u cijelom EU-u.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti