Uništavanje prototipa od milijun eura: Ovako izgleda crash test Rimčeve jurilice

Put od koncepta preko testiranja automobila do njegova izlaska na cestu dug je i naporan, a proces homologacije uključuje i crash testove.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 25.09.2019. / 15:38

Crash test (Foto: YouTube/Rimac Automobili)

Mate Rimac prošle je godine oduševio svijet superbrzom jurilicom C_Two koja postiže nestvarne brzine, a u čije će performanse moći osjetiti i u njima uživati samo oni dubljeg džepa kojima više od milijun eura za kupovinu automobila ne predstavlja veliki problem.

Put od razvoja vozila preko testiranja i homologacije prilično je dug i zahtjevan, a o kakvom je procesu riječ i kakvi su sve izazovi "koji kidaju živce" stavljeni pred njih, opisali su u Rimac Automobilima na svojoj internetskoj stranici.

S panela o tajnama uspjeha Mate Rimac o tajnama uspjeha: "Prije 12 godina svi su mislili da sam lud. Sve je to bilo izuzetno teško"

Za kompaniju iz Svete Nedjelje najveći je izazov svakako homologacija modela C_Two, a taj je vrlo zahtjevan proces jednak i za male proizvođače, kao i za najveće brendove koji proizvode milijune automobila. Cijeli proces, od prvih koncepata preko prototipova pa do izlaska automobila na cestu traje i do tri-četiri godine. Na početku, potrebno je pokrenuti simulacije u virtualnom svijetu, zatim slijede ispitivanja materijala i komponenata, pa testiranje samog vozila koje uključuje eksperimentalne i pretprodukcijske modele, i tek onda konačni proizvod.

"Cilj je postići najsavršeniju korelaciju između stvarnog i virtualnog testiranja kako bi se smanjio rizik kada uništavate prototip cijene milijun eura", rekao je Daniele Giachi iz Rimac Automobila.

Oliver Blume, CEO Porschea, i Mate Rimac, osnivač i CEO Rimac Automobila (Foto: Rimac Automobili) "Vjerujemo u Matu i njegovu tvrtku": Porsche povećao udio u Rimac Automobilima!

Nakon toga vrijeme je za novi stupanj u procesu razvoja koji uključuje poboljšanje dizajna i usavršavanje s virtualnim simulacijama, a kako je proces homologacije i testiranja izgledao u Rimac Automobilima, pogledajte u priloženom videozapisu.

Broj pregleda i komentara videa brzo raste, a posebno je zanimljiv komentar jednog korisnika koji je napisao da su za crash testove trebali pozvati Richarda Hammonda.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti