United Grupa, vodeći telekomunikacijski i medijski operator u jugoistočnoj Europi, obvezala se na smanjenje emisije ugljikova dioksida, i to u skladu s inicijativom „Ciljevi temeljeni na znanosti“ (Science Based Targets – SBTi). Riječ je o projektu koji potiče korporacije na konkretno djelovanje s ciljem postizanja niskougljičnog gospodarstva.

United Grupa, sa sjedištem u Nizozemskoj, pismom namjere tako se pridružila više od tisuću svjetskih kompanija koje su se obvezale raditi na znanstveno utemeljenim ciljevima kako bi smanjile svoje emisije u skladu s klimatskim preporukama. U okviru United Grupe u Hrvatskoj posluju telekom operator Telemach Hrvatska te televizije i portali Sport Klub i N1, Nova TV, Doma TV kao i portal dnevnik.hr.

Pridruživanje inicijativi „Ciljevi temeljeni na znanosti“ pokazuje kontinuiranu predanost United Grupe da bude društveno odgovorna kompanija. Ovo je prirodan korak na našem putu aktivnije uloge u stvaranju održivijeg svijeta, izjavila je izvršna direktorica United Grupe Victoriya Boklag.

Pridruživanje inicijativi prilika je da pružimo primjer svim našim dionicima i radimo ono u čemu smo najbolji – inoviramo, surađujemo i potičemo učinkovitost kako bismo utjecali na promjene svugdje gdje United Grupa djeluje, dodala je Boklag.

United Grupa sada ima 24 mjeseca da razvije cilj, pošalje ga na provjeru i odobrenje u SBTi te zatim objavi zacrtani cilj.

„Ciljevi temeljeni na znanosti“ (SBTi) globalna je inicijativa koja podržava kompanije u uspostavljanju ciljeva za smanjenje stakleničkih plinova, i to na temelju znanosti, kao i ciljeva Pariškog sporazuma. Ciljevi temeljeni na znanosti pokazuju kompanijama kako i koliko brzo trebaju smanjiti svoju emisiju stakleničkih plinova kako bi spriječile najgore učinke klimatskih promjena.

Inicijativa je globalna suradnja između Projekta za objavljivanje količine emisije ugljikova dioksida (CDP), Instituta za svjetske resurse (WRI), Svjetske organizacije za zaštitu prirode (WWF) i Globalnog sporazuma Ujedinjenih naroda (UN Global Compact).

Društveno odgovorno poslovanje te odgovornost prema zajednici i okolišu važan su segment poslovanja i u Telemachu Hrvatska. Primjerice, još od 2017. ta kompanija pomaže vatrogascima diljem Hrvatske donacijom bespilotnih letjelica. S doniranih 25 dronova pomogli su u zaštiti čak četvrtine područja Hrvatske i pokazali kako tehnologija može služiti ekologiji. Usto, Telemach Hrvatska član je mreže Global Compact Hrvatska.

Djelujući u komunikacijskom i medijskom sektoru, platforma United Grupe objedinjuje vodeće operatore i najbolje kreatore sadržaja u jugoistočnoj Europi. Tvrtka je aktivna u osam zemalja, ima oko 11 milijuna korisnika i 12.500 zaposlenika.