Galerija

Bugatti Bolide ime je novog člana prestižne obitelji ovog francuskog proizvođača superautomobila, koji je bi, ako je vjerovati glasinama, uskoro mogao biti u vlasništvu Rimac Automobila.

Nakon Veyrona i Chirona, u Bugattiju su željeli vidjeti koliko daleko doista mogu pomaknuti granice performansi automobila, a razlika između Bolidea i prethodno spomenutih superautomobila iz Bugattijeve obitelji, jest u tome što je Bolide namijenjen isključivo trkaćim stazama.

Bolide i dalje koristi apsurdno moćni quad-turbo W16 motor, no ovaj put su njegove performanse gurnute još dalje. Sam Bolide dizajniran je tako da bude "radikalno lagan", čemu svjedoči i njegova težina od, za takav automobil, super laganih 1240 kilograma, zbog kojih je njegov omjer snage nasuprot težine dosad nezabilježen, odnosno 1097W/kg (ili 0,67 konjskih snaga po funti).

U Bugattiju tvrde da je Bolide "najekstremniji, beskompromisan, najbrži i najlakši" automobil ikad napravljen.

Njegova maksimalna brzina, kažu iz Bugattija, iznosi "dobro preko" 500 kilometara na sat! To je znatno više od rekorda kojeg je postavio njihov Chiron Super Sport. Bolide isto tako ima 1825 konjskih snaga.

Prema zasad samo računalnim simulacijama, Bolide može stazu u Nürburgringu preći za 5 minuta i 23.1 sekundu, što je četiri sekunde sporije od rekorda kojeg drži Porsche 919 EVO. No, to je samo simulacija.

S druge strane, računalne simulacije kažu da Bolide može prijeći Circuit de la Sarthe (Le Mans) u3 minute i 7.1 sekundi, što je pak 8 sekundi brže od rekorda kojeg drži Toyota TS050.

U Bugattiju razmišljaju o serijskoj proizvodnji ove zvijeri, a ne treba niti sekundu sumnjati da će ih, ako se za to i odluče, prodati istog trenutka kad izuste potvrdnu rečenicu, jer onima koji kupuju najbolje od najboljih, cijena je samo broj.