Koliko je u današnje vrijeme teško filtrirati i kontrolirati sadržaje oglasa brojnih kompanija i webova zorno dokazuje posljednji slučaj na Facebooku...

Izgledalo je kao još jedan običan oglas, sličan milijunima koje svakodnevno vidimo, a u kojem se nudi upoznavanje kanadskih djevojaka uz prigodan tekst „Upoznaj kanadske djevojke i žene za prijateljstvo i vezu“. Uz tekst objavljena fotografija Rehtaeh Parsons koje se u sedamnaestoj godini objesila jer su snimke na kojoj je mladići siluju i maltretiraju procurile na Internet.

Ovaj degutantan oglas primjetio je Andrew Ennals iz Toronta, koji je i objavio ovu grozotu na svom Twitter profilu, nakon čega je Facebook ekspresno uklonio oglas.“Ovo je iznimno nesretan primjer jednog od oglašivača, koji je koristio fotografije s Interneta u svojem oglasu, što je kršenje naših pravila, stoga je oglas uklonjen a račun oglašivača je trajno izbrisan. Ispričavamo se zbog nastale štete“, objavili su ispriku iz Facebooka.

Javio se i otac preminule kanadske djevojke, Glen Canning, koji je za The Huffington Post kratko izjavio: „Ovo možda nije najgori oglas svih vremena, ali je svakako najgori oglas koji sam ja ikada vidio“. 

Uz oglas za online upoznavanje na Facebooku objavili fotografiju mrtve djevojke

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju