U Twitteru i dalje pokušavaju pronaći načine za poboljšanje poslovanja, povećanje broja korisnika i prihoda, a jedna od 'žrtava' takvih promjena jest popularni servis za dijeljenje kratkih videozapisa Vine. Prije nekoliko godina Vine je imao čak oko 200 milijuna korisnika, no veliki broj tih korisnika Vine je zamijenio Snapchatom i Instagramom tako da su u Twitteru odustali od njega i najavili njegovo gašenje. No, nakon te najave prošlog tjedna ova je kompanija dobila brojne ponude za preuzimanjem Vinea pa se čini kako će ovaj video servis ipak preživjeti, na zadovoljstvo milijuna korisnika koji ga i dalje koriste. Iako trenutno nisu poznata imena kompanija koje su zainteresirane za preuzimanje Vinea, na Tech Cruncheu kažu kako su dobili više od deset ponuda, a razgovore o akviziciji vodit će s pet kompanija. Jedna od tih kompanija (iako to nije potvrđeno) jest Line, japanska kompanija koja stoji iza istoimene aplikacije za dopisivanje, a prema neslužbenim informacijama ponude koje je Twitter dobio nisu velike te je nekoliko njih manje od deset milijuna dolara.

Bez obzira što je Vine konstantno gubio korisnike – uključujući i najpoznatije korisnike s velikim brojem followera koje su privukli YouTube i druge kompanije, veliki broj ljudi kritizirao je Twitter zbog ove odluke, a upravo je ta velika podrška ostanku Vinea i privukla potencijalne kupce. Idealna situacija za Twitter i za korisnike jest prodaja Vinea s kojom bi Twitter stavio nešto novca u džep, a ljubitelji ovog servisa i dalje bi mogli objavljivati i gledati kratke ponavljajuće videozapise. Osim novca od prodaje Vinea, Twitter bi i u budućnosti mogao imati koristi od ove aplikacije putem sponzorskih ugovora jer brandovi koji na Vineu plaćaju za promociju svojih proizvoda, također kupuju oglase i na Twitteru kako bi te videozapise s Vinea prikazivali na Twitteru – za pretpostaviti je da će Twitter i Vine zadržati dosadašnji oblik integracije koji omogućuje da se videozapisi s Vinea reproduciraju direktno unutar streama Twittera. Trenutno Vine stvara samo velike gubitke te, prema informacijama New York Timesa, na održavanje infrastrukture i plaćanje zaposlenika mjesečno odlazi oko deset milijuna dolara.  

Izvor: Tech Crunche