Volkswagenov plan za koji želimo da se ostvari: Zahvaljujući naprednom softveru više neće biti prometnih nesreća

Softver u VW-ovim vozilima učit će kako se ponašati na cestama te u toj kompaniji vjeruju da jednom u budućnosti više neće biti prometnih nesreća.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 13.03.2020. / 09:21

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Hoćemo li jednog dana moći sjesti u automobil i biti potpuno sigurni da tijekom vožnje nećemo doživjeti neku nesreću – da nam netko neće oduzeti prednost, pretjecati iz suprotnog smjera i sudariti se s nama ili da nećemo nekoga udariti na parkiralištu? U Volkswagenu vjeruju da je takvo nešto moguće, no ne treba se nadati da će to biti tako skoro jer, kako je nedavno rekao glavni čovjek njihove strategije upravljanja brendom Michael Jost, to bi moglo biti tek za 30-ak godina.

Slika nije dostupna VW najavljivao prestizanje Tesle, sada je promijenio ploču

Želimo da do 2050. više ne bude prometnih nesreća, rekao je Jost, a taj ambiciozni cilj žele ostvariti pomoću softvera, odnosno operativnog sustava za vozila koje će lansirati zajedno s novim električnim vozilom ID:3. Zahvaljujući softveru, ali i procesorima i senzorima koje će omogućiti vozilima da na vrijeme prepoznaju i izbjegavaju opasne situacije, kao i da uče kako se ponašati na cestama, u budućnosti bi automobili zaista mogli postati (gotovo) potpuno sigurni.

Operativni sustav VW-ovih vozila konstantno će se nadograđivati novim i sigurnijim opcijama i naprednijim algoritmima, zbog čega bi vlasnici automobila trebali profitirati "svaki tjedan i svaki dan". Zanimljivo, Jost kaže i da Volkswagen polako prestaje biti kompanija koja proizvodi uređaje i automobile i postaju – softverska kompanija, što je prilično zanimljiva izjava za jednog proizvođača automobila.

Angela Merkel (Foto: AFP) Može li EU napraviti tehnološki iskorak? Merkel smatra da bi se čipovi i baterije trebali proizvoditi u Europi

Nedavno su internetom kružile informacije kako VW ima problema s razvojem softvera za novu generaciju električnih automobila, a prema Jostu, softver zaista još nije u potpunosti dovršen te se i dalje mijenja i usavršava. ID:3 na europskom tržištu bi se trebao pojaviti tijekom ljeta tako da je pred inženjerima VW-a zahtjevan posao da do tada dovrše razvoj softvera, a nije poznato koliko im je koronavirus trenutačno otegotna okolnost.

Izvor: Reuters

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti