Do sada su mnogi, zapravo svi "jači igrači" u automobilskoj industriji najavili kako će se uključiti u proizvodnju autonomnih automobila, što sami, što s partnerima iz IT industrije. Volvo, dakle, nije ni prvi, naravno ni posljednji koji će kreirati budućnost i sadašnjost na prometnicama diljem svijeta, ali je avangarda kada je u pitanju sigurnost i potencijalni incidenti koje bi takvi automobili mogli prouzročiti. Iako je sigurnost svima deklarativno na prvom mjestu, do sada nitko nije otvoreno ponudio koncept ili bolje rečeno scenarij što će se dogoditi kada automobil bez vozača bude sudjelovao u prometnoj nezgodi. A takvih je nezgoda bilo, biti će ih nesumnjivo i u budućnosti, pa su iz Volva najavili kako će se oni ponašati u takvim situacijama... 

Hakan Samuelsson, predsjednik Volvo korporacije, u posjeti Sjedinjenim Američkim Državama govorio je o novim pravcima za automobilsku industriju, ali i sve sudionike u prometu općenito. Nakon što je pohvalio SAD kao "najprogresivniju zemlju u razvoju i testiranju autonomnih automobila", posvetio se i ovoj "vrućoj" temi. Bez obzira što certificiranje takvih vozila za svakodnevni promet još uvijek nije definirano, jer se sva testiranja odvijaju uglavnom u "kontroliranim" uvjetima, Volvo je svjestan kako će se i te kako lamentirati o tome što će se dogoditi u slučaju nesreće. Tko će tada biti kriv, proizvođač, vlasnik automobila, tvrtka koja je ugradila softver za navigaciju, puno je na stolu pitanja, a odgovore za sada rijetki žele dati. Ali, odgovornost koja je i do sada karakterizirala Šveđane još je jednom isplivala na površinu... 

"Volvo želi ukloniti bilo kakvu neizvjesnost oko toga tko će biti odgovoran u slučaju sudara. Mi ćemo preuzeti odgovornost, nećemo se "vaditi" na Apple ili Microsfot, hipotetički rečeno, niti na njihov softver. Alibi nam neće biti niti hakeri, računalni virusi, niti bilo što drugo, jednostavno, u slučaju sudara i nesreće automobila bez vorača krivac će biti - Volvo. Naravno, pod uvjetom da naše vozilo skrivi nesreću, da ne bi netko krivo shvatio.", decidiran je Samuelsson. Biti će zanimljivo vidjeti kako će na istu ovu temu reagirati ostali proizvođači autonomnih automobila...