VW najavio prvu električnu limuzinu ID. AERO

Limuzina će biti duga oko pet metara, bazirana je na VW-ovoj platformi za električna vozila MEB te će imati doseg od 620 km.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 28.06.2022. / 11:21

Volkswagen ID. AERO (Foto: Volkswagen)

Iako su na tržište električnih automobila ušli s velikim zakašnjenjem u odnosu na trenutačno vodeću kompaniju na ovom tržištu, velike investicije Volkswagena u elektrifikaciju mogle bi se za nekoliko godina isplatiti te bi njemačka kompanija već 2024. ili 2025. mogla prestići Teslu po broju godišnje prodanih vozila. Ovaj tjedan napravili su još jedan korak u tom smjeru te su najavili svoju prvu električnu limuzinu.

Slika nije dostupna VW je već rasprodao svoja električna vozila u SAD-u i Europi za 2022. godinu

Riječ je o konceptu ID.AERO čiju će verziju spremnu za proizvodnju predstaviti početkom sljedeće godine. Na početku će se proizvoditi u dvije tvornice u Kini gdje će prvo početi i isporuka krajem 2023., nakon čega će proizvodnja početi i u njemačkoj tvornici električnih vozila u Emdenu, a planirana je i proizvodnja u SAD-u.

Volkswagen ID. AERO (Foto: Volkswagen)

Limuzina će biti duga oko pet metara i, naravno, bazirana je na VW-ovoj platformi za električna vozila MEB. Poznato je da će imati 77 kWh bateriju koja bi trebala omogućiti doseg od 620 km (po WLRP-u), dok će umjesto klasičnih kvaka na vratima automobila imati svjetleće površine osjetljive na dodir. Iz VW-a naglašavaju kako je njegov dizajn “emocionalan i ekstremno aerodinamičan”, a naglašavaju i veliku količinu prostora te “premium interijer”.

VW je u sklopu svoje strategije elektrifikacije već predstavio više modela s električnim pogonom - od modela ID.3 kojeg su prozvali trećim najvažnijim automobilom u povijesti kompanije nakon Bube i Golfa, zatim modele ID.4, ID.5 GTX te za kinesko tržište ID.6, dok je nedavno počela i proizvodnja ID.Buzza.

Slika nije dostupna Bliži se kraj vladavini Tesle? Za 2 godine mogli bi imati novog lidera na tržištu električnih vozila

Sva ova vozila dio su strategije elektrifikacije njemačke kompanije nazvane ACCELERATE čiji je cilj u potpunosti zamijeniti motore s unutarnjim izgaranjem električnim motorima te postati potpuno ugljično neutralna kompanija do 2050. godine.

Izvor: Electrek
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti