Volkswagen je imao velike ambicije na tržištu električnih automobila, no na teži način su saznali kako pravila prema kojima su do sada poslovali i koja vrijede za benzince i dizelaše, nisu ista i za električna vozila. Uz Teslu, ovim tržištem dominiraju kineske kompanije s kombinacijom napredne tehnologije i povoljnije cijene te tradicionalni proizvođači automobila, ako žele biti konkurentniji, moraju nešto promijeniti kako bi privukli kupce koji traže vozila s električnim motorom.
U VW-u su toga itekako svjesni pa su za sljedeće razdoblje najavile velike i drastične promjene, a taj njihov novi početak na ovom tržištu počinje s modelom ID.2, čiji su koncept predstavili prošle godine. To će biti njihov najjeftiniji električni automobil i odgovor na cjenovno pristupačne “kineze” te iz ove tvrtke kažu kako njegovo predstavljanje možemo očekivati krajem sljedeće ili najkasnije početkom 2026. godine. Početna cijena ovog modela trebala bi iznositi oko 25 tisuća eura ili niže, a bit će baziran na novoj MEB Entry platformi. Nakon ovog automobila, za koji iz njemačke tvrtke kažu da je jeftin kao Polo, a prostran kao Golf, VW planira i njegovu SUV verziju.
VW ID.2, kako je najavio izvršni direktor Volkswagena Thomas Schafer, pokazuje gdje kao brend žele ići, pri čemu je poseban naglasak stavio na naprednu tehnologiju i fantastičan dizajn. Isto je najavio i prvi čovjek tehnološkog napretka u kompaniji Kai Grünitz na auto showu u Los Angelesu gdje je novinarima rekao kako pripremaju “drastične promjene” za njihov brend električnih automobila ID koje će biti puno veće od onog što kupci njihovih automobila očekuju te da velike promjene počinju s 2026. godinom.
Dizajn će biti inspiriran njihovim legendama poput Golfa (ali naravno, u modernijem obliku) i baziran upravo na konceptu ID.2all, a kako je nedavno komentirao glavni dizajner kompanije Andreas Mindt, u potpunosti će predstavljati vrijednosti tog brenda. Osim vanjskog dizajna, čak će se i u nekim unutarnjim elementima odražavati old school dizajnerski elementi, uključujući i “Classic” i “Vintage” modove vožnje i prikaze na ekranu slične onima na Bubi i starom Golfu.
Nakon klasičnog modela ID.2, u rujnu sljedeće godine na automobilskom sajmu u Minhenu VW će predstaviti i njegovu SUV verziju, a trenutačno razvijaju i GTI verziju najpristupačnijeg električnog modela.
Izvor: Electrek