U Zagrebu će se od 10. do 12. studenog održati dvanaesta po redu konferencija o internetskom marketingu i PR-u.
Koje su to strategije marketinških kampanja na webu, koji su putevi oglašavanja, kako se zakupljuju medijski prostori na webu, gdje prestaje web oglašavanje i počinje online prodaja, teme su kojima će se baviti stručnjaci na nadolazećoj Web Strategiji.
Uz zanimljive teme i predavače, ova Web Strategija nudi i mogućnost nagrada pa tako vaše web marketing kampanje za ovu godinu možete prijaviti do 24. listopada, a nezavisni će ocjenjivački odbor izabrati najbolje među prijavljenima te će im nagrade biti uručene na 12. Web Strategiji.
Prijaviti se mogu izvođači iz cijele regije te prezentirati svoju marketinšku kampanju koja sadrži neke od elemenata: bannere, SEO, mobilno oglašavanje, kontekstualno oglašavanje, društvene medije (Facebook, Twitter, …) i druge.
Ocjenjivat će se najbolji radovi koji doprinose poboljšanju, primjeni, kvaliteti i napretku web kampanja u regiji te podižu inovativnost u služenju društvenim medijima u interakciji s ciljanom publikom.
Napomenimo samo i da je Zimo organizacijski partner i ove Web Strategije.