Web Strategija ovaj puta posvećena tajnama marketinških agencija

U Zagrebu će se od 10. do 12. studenog održati dvanaesta po redu konferencija o internetskom marketingu i PR-u.

Zimo
Zimo
Zimo | 03.10.2011. / 14:44 komentari
Web Strategija ovaj puta posvećena tajnama marketinških agencija

U Zagrebu će se od 10. do 12. studenog održati dvanaesta po redu konferencija o internetskom marketingu i PR-u.

tri vijesti o kojima se priča Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini

Koje su to strategije marketinških kampanja na webu, koji su putevi oglašavanja, kako se zakupljuju medijski prostori na webu, gdje prestaje web oglašavanje i počinje online prodaja, teme su kojima će se baviti stručnjaci na nadolazećoj Web Strategiji.

Uz zanimljive teme i predavače, ova Web Strategija nudi i mogućnost nagrada pa tako vaše web marketing kampanje za ovu godinu možete prijaviti do 24. listopada, a nezavisni će ocjenjivački odbor izabrati najbolje među prijavljenima te će im nagrade biti uručene na 12. Web Strategiji.

Prijaviti se mogu izvođači iz cijele regije te prezentirati svoju marketinšku kampanju koja sadrži neke od elemenata: bannere, SEO, mobilno oglašavanje, kontekstualno oglašavanje, društvene medije (Facebook, Twitter, …) i druge.

Ocjenjivat će se najbolji radovi koji doprinose poboljšanju, primjeni, kvaliteti i napretku web kampanja u regiji te podižu inovativnost u služenju društvenim medijima u interakciji s ciljanom publikom.

Napomenimo samo i da je Zimo organizacijski partner i ove Web Strategije.

Vezane vijesti