ChatGPT svojim je mogućnostima očarao svijet, a OpenAI sad nudi tvrtkama da dio te čarolije ugrade i u vlastite chatbotove. Naime, omogućili su tvrtkama da prilagode GPT-3.5 Turbo svojim potrebama i to korištenjem svojih podataka, a tvrde kako tako prilagođeni model može biti na istoj razini ili čak nadmašiti performanse GPT-4 u određenim zadacima. U bliskoj budućnosti OpenAI planira proširiti ovu mogućnost i na napredniji GPT-4 model.
Proces finog podešavanja omogućuje tvrtkama stvaranje specijaliziranijeg ChatGPT modela, prilagođenog specifičnim zadacima. Tvrtke tako mogu razviti chatbot koji je jedinstven za njih i njihove potrebe, isporučujući točne odgovore na određenom jeziku ili s većom sažetošću. Prethodno su tvrtke bile ograničene na korištenje varijanti GPT-3 kao što su davinci-002 ili babbage-002.
Proces uključuje korištenje prethodno obučenog modela, sličnog osnovnom modelu GPT-4 (s podacima do rujna 2021.), a zatim uključivanje podataka specifičnih za tvrtku. OpenAI naglašava da će ti podaci, kao i njihovo korištenje, ostati isključivo u granicama tvrtke klijenta.
Jedna značajna primjena je obuka bota da oponaša stil određenje robne marke, čime se osigurava dosljednost u različitim interakcijama s korisnicima. Ovo je osobito važno za zadatke kao što je generiranje oglasa ili internu komunikaciju. Osim toga, softverske tvrtke mogu koristiti fino podešeni model za rutinske zadatke kodiranja kao što su API, formatiranje i dovršavanje koda.
GPT-3.5 Turbo, koji je ranije ove godine predstavio OpenAI, dizajniran je za zadatke izvan scenarija orijentiranih na chat. Može se pohvaliti kapacitetom rukovanja s 4000 upita odjednom, što je dvostruko više od prethodnih modela. OpenAI ističe su rani testeri uspjeli stvoriti znatno kraće upite, zahvaljujući fino podešenim uputama GPT-3.5.
A cijena? Prava sitnica. Cijena za podešavanje GPT-3.5 Turbo uključuje trošak od 0,0080 dolara za 1000 upita/naredbi za obuku, 0,0120 dolara za 1000 upita/naredbi za korištenje unosa i dodatnih 0,0120 dolara za 1000 upita/naredbi za dobivanje rezultata.
Izvor: The Verge