Život im je u fotografijama na Instagramu, ali nikada nisu čuli za Kodak

Za manje od dva desetljeća vodit će svijet, oni su isti, ali drugačiji. Posjeduju nove socijalne vještine koje su njihovim mamama i tatama nezamislive, kao i poslovi kojima će se uskoro baviti.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 16.09.2014. / 13:36 komentari
Život im je u fotografijama na Instagramu, ali nikada nisu čuli za Kodak

Za manje od dva desetljeća vodit će svijet, oni su isti, ali drugačiji. Posjeduju nove socijalne vještine koje su njihovim mamama i tatama nezamislive, kao i poslovi kojima će se uskoro baviti. Oni su Generacija Z naučena na virtualan svijet koji je za njih od jednake važnosti kao i onaj u kojem se fizički nalaze, na glazbu u oblaku, na pametne telefone, na broadband internet u džepu...  

tri vijesti o kojima se priča MMS poruke, ilustracija Još jedan sigurnosni propust Počele su mu stizati poruke s nepoznatog broja, a onda je otkrio njihove stvarne pošiljatelje Xiaomi YU7 Na struju Potražnja za ovim automobilima je nevjerojatna, a uskoro napokon stižu i u Europu VW ID.EVERY1 Budućnost postaje realnost VW je korak bliže automobilu koji predstavlja prekretnicu na automobilskom tržištu

Oni su predvodnici masivne promjene uhodane medijske paradigme, mladi ljudi, generacija '95. koja preko noći mijenja svoje preferencije, bez lojalnosti prema brendovima, ali s nepogrešivo visokim zahtjevima prema onima s kojima žele imati posla. Onaj tko će htjeti zadržati korak s njima, morat će naučiti kako - imati hrabrosti staviti na stranu uhodan i siguran način razmišljanja i komunikacije, prihvatiti rizik i skočiti na glavu u ovaj izazovan i promjenjiv svijet. 

U takvom svijetu „najriskantnija stvar  koju možete učiniti je igrati na sigurno“. Ovo je poznata rečenica Larsa Samuelsona, Danskog virtuoza za komunikaciju i direktora digitalne strategije u Grey EMEA timu, koji će u subotu, 20. rujna u 15:30 u Rovinju u sklopu Weekend Media Festivala održati jedno od najprovokativnijih predavanja o Generaciji Z i drastičnoj promjeni pravila komunikacije i brandinga koju ona donosi. 

Kako se povezati s pripadnicima Generacije Z i zadovoljiti njihov ukus saznajte idući Weekend uz Larsa Samuelsona i Vipnet u dvorani Vikendica.

 

Komentirajte clanke na portalima Nove TV i osvojite vrijedne nagrade

Vezane vijesti