Sve više građana kupuje na internetu. Neki tek povremeno, neki gotovo svakodnevno. No razumiju li internetski trgovci potrebe svojih (potencijalnih) kupaca i znaju li na njih odgovoriti? Upravo će to biti tema prve konferencije eCommerce, koja će se u organizaciji Udruge eCommerce Hrvatska održati 15. veljače 2019. u Zagrebu.
Kako ističu iz Udruge, moderni kupci imaju specifične zahtjeve i očekivanja, ali i navike korištenja tehnologije. Tako sve više ljudi nema televizor, tek rijetki kupuju dnevne novine svakodnevno, a mlađe generacije mobilne telefone koriste prvenstveno za dopisivanje i slanje glasovnih poruka.
Upravo zato na prvoj konferenciji u organizaciji trgovaca glavne će teme biti trendovi u prodaji, novi zakoni za elektroničko poslovanje te analiza hrvatskih webshopova koju će odraditi profesionalci iz četiriju različitih područja – razvoja webshopa, sadržajnog marketinga, optimizacije za tražilice i usklađivanja sa zakonom.
Osim toga, posjetitelji će imati priliku čuti iskustva velikih i malih trgovaca iz prve ruke te otkriti rezultate prvog istraživanja među hrvatskim web-trgovinama. Na kraju konferencije održat će se dodjela nagrada za najbolje webshopove, a konferencija će završiti u veselom tonu uz nastup popularnog komičara Vlatka Štampara.
Marcel Majsan iz udruge eCommerce Hrvatska smatra da je velik problem hrvatskih trgovaca nesnalaženje u šumi zakona koji se tiču online poslovanja, dok je najveći problem kupaca strah i nepovjerenje u online kupovinu. Upravo zbog tih razloga Udruga pomaže identificirati pouzdane trgovce kroz Safe.Shop certifikaciju te organizira stručne skupove na kojima educiraju trgovce i ostale poduzetnike koji su prepoznali prednosti interneta.
Više o samoj konferenciji, kao i kako sudjelovati u njoj, možete pronaći na službenim stranicama.