U nekoliko mjeseci nakon predstavljana jednostavna, ali vrlo zabavna igra riječima Wordle osvojila je internet. U ovoj igri korisnici imaju šest pokušaja kako bi pogodili riječ od pet slova, a svakog je dana dostupna samo jedna riječ za pogađanje. Josh Wardle igru je napravio za svoju djevojku koja obožava takav tip igara s riječima, no niti u najluđim snovima nije mislio da bi ona mogla postati tako popularna diljem svijeta te da će se broj ljudi koji je svakodnevno igraju mjeriti u milijunima.
An update on Wordle pic.twitter.com/TmHd0AIRLX
— Josh Wardle (@powerlanguish) January 31, 2022
A tu popularnost odlučio je iskoristiti New York Times koji je od Wardlea kupio Wordle za cifru koja nije poznata, no riječ je o “nižem sedmeroznamenkastom broju”, dakle, više od milijun dolara.
Što će ova akvizicija dugoročno značiti za Wordle, vrijeme će pokazati, no za početak će igra ostati besplatna za postojeće i nove korisnike te će Wardle surađivati s NY Timesom kako bi se, jednom kada se Wordle prebaci na strance ovog portala, zadržali svi dosadašnji podaci o uspješno riješenim igrama i nizovima. U objavi na Twitteru napisao je kako mu je važno da, kako Wordle bude rastao, korisnicima nastavi pružati odlično iskustvo.
NY Times igru će dodati postojećem portfelju igara riječima koje uključuju The Crossword, The Mini i Spelling Bee koje već imaju milijun pretplatnika. S Wordleom ta će se brojka osjetno povećati.
Jordan Cohen iz NY Timesa za CNN je rekao kako su trenutačno fokusirani na stvaranje dodatne vrijednosti za svoje postojeće korisnike, kao i na predstavljanju postojećih igara potpuno novim korisnicima i ljubiteljima igara s riječima.