tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Južnokorejski profesor Han Min-hong sa sveučilišta Koreja testirao je tehnologiju autonomne vožnje vlastite izrade još 1993. godine prošlog stoljeća na Kijinom modelu Visto.

Dvije godine kasnije, uspio je prijeći 300 kilometara između Seula i Busana na režimu autonomne vožnje, koristeći tehnologiju koju je sam osmislio.

Podjsrtzimo, strojno učenje i umjetna inteligencija u to vrijeme nisu postojali, odnosno barem ne u vozilima.

Han je koristio Intelov 386 procesor iz tog doba (koji je inače bio središte većine tadašnjih desktop PC računala), zajedno sa monitorom i tipkovnicom, koji su bili ugrađeni na suvozačko mjesto.

Iako je uspješno pokazao da je autonomna vožnja moguća još tad, Južna Koreja nije bila zainteresirana za financiranje razvoja te tehnologije, jer su bili orjentirani na druge grane industrije. Danas je ta tehnologija jedna od ključnih značajki nove automobilske revolucije koju predvode električna vozila.

Sam Han smatrao je da je autonomna vožnja budućnost, no bio je svjestan njezinih ograničenja u smislu sigurnosti u prometu te je vjerovao kako bi je najbolje bilo koristiti za transport robe, a ne ljudi.

Izvor: TechEblog