Fil Rouge Capital održao "Demo Day" i predstavo svoje startup adute investitorima

Fil Rouge Capital je fond rizičnog kapitala čiji je primarni cilj investiranje u mlade poduzetnike, startup i scaleup tvrtke kao i daljnje afirmiranje poduzetničkog ekosustava u Hrvatskoj, uspješno je završio svoj prvi akceleratorski program. Tijekom proteklih mjeseci startupovi su sudjelovali na 13 seminara i 11 specijaliziranih radionica, dok su im mentori pružili više od 100 sati mentorske podrške.

Martina Čizmić | 05.12.2019. / 14:14

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Na "Demo Dayu" startupovi su imali priliku predstaviti svoje projekte nekima od najuglednijih i najaktivnijih investitora i partnera iz istočne Europe. Okupilo se tridesetak uglednih i aktivnih investitora iz regije koji upravljaju s više od milijardu eura. Investitori i ostali uzvanici upoznali su 24 startup tima koji su ‘pitchali’ svoje ideje kako bi osigurali sljedeću rundu investicije.

Inovatorima su se tako predstavili startupovi:

Albatross- e-folija je daska za napuhavanje na električni pogon za Stand Up Paddling. Daska je pogodna za korištenje u slatkovodnoj i slanoj vodi za individualne potrebe ili za iznajmljivanje raznim tvrtkama koje se bave najmom opreme za surfanje.

Froc- je započeo međunarodno širenje prodaje svog jedinstvenog i inovativnog proizvoda; specijalizirane sjedalice za djecu u segmentu tržišta koje je u stagnaciji posljednjih 40 godina.

Influee Inc.- inovativna platforma za suradnju koja omogućava top brendovima preciznije mjerenje i praćenje ‘influencer’ marketinga i marketinških kampanja.

Loomie.ai- na tržište alata i aplikacija za mjerenje produktivnosti unosi remetilački faktor nudeći inovativan pristup upravljanju raznih zadataka uz pomoć virtualnog asistenta baziranog na umjetnoj inteligenciji.

BSS- (Beyond Seen Screen) je razvio aplikaciju koja omogućava skeniranje video sadržaja koji u tom trenu gledate na svom pametnom telefonu ili uređaju te vam brzo i jednostavno dostavlja više informacija o njemu. Shazam aplikacija za video sadržaj.

DGRoops- unosi inovaciju u svijet grupnih putovanja omogućujući putničkim agencijama i hotelima grupne rezervacije putem specifične platforme osmišljene za grupna putovanja.

Floornap- Kako je Airbnb postao sve skuplji, iza sebe je ostavio jedan potpuno nepokriveni segment ‘couchsurfing’ tržišta. Floornap planira targetirati taj segment nudeći noćenje putem svoje platforme po cijeni ispod 15 EUR/ noćenju. Bazira se na ‘sleeping bag’ pristupu tj. nudi povoljnost kampiranja pod tvrdim krovom.

Nocturiglow- Nocturiglow želi reinterpretirati nezahvalno tržište noćnih posuda za muškarce. Imaju namjeru osvježiti neprivlačne posude unaprjeđujući njihov izgled pomoću modernog dizajna i elemenata koji svijetle u mraku.

NOM NOM- ima za cilj unaprijediti klasično sučelje u segmentu ugostiteljstva adresirajući niz problema u spomenutom segmentu pružajući opciju digitalnog menija kojem je pristup izravno dostupan korisnicima pametnih telefona i uređaja, te samim time smanjuje potrebu za klasičnim izazovima u ugostiteljstvu od predugog čekanja na uslugu, nedostupnosti jela s menija te ostalih

potrošačkih komplikacija.

PlayerQuant- želi reinterpretirati način na koji konzumiramo video igre poput FortNite-a nudeći nam opciju praćenja samo nama bitnog i relevantnog sadržaja.

Timeqube- na tržište plasira inovativni komad hardverskog rješenja koji na jednostavan i originalan način pristupa ‘time managementu’. Kocka za time management koristi tri boje semafora sukladno proteku zadanog vremena a ima samo jedan gumb za postavke 5 unaprijed definiranih vremenskih perioda.

Arming Guild- je proizveo jedinstveno čvrstu a istovremeno laganu kacigu za mačevanje obraćajući se svojim iznimnim proizvodom niche tržištu sportskog mačevanja.

Blocknify- želi unaprijediti tržište e- potpisa i potvrde dokumenata putem Blockchain aplikacije koja ne zahtijeva da dokumenti budu pohranjeni u ‘cloudu’.

DynamicDivision- je razvio osnovni tip robota za čišćenje za industrijske hale i prostore. Planiraju pozicionirati svoj proizvod kao “servis čišćenja” klijentima iz navedenih industrija po poslovnom modelu ‘naplata po očišćenom kvadratnom metru.

Miret- je uspješno uskladio moderan stil s ekološki održivim tenisicama kako bi doprijeli do ekološki osviještenih kupaca. Miret tenisice su ekološki najodrživija alternativa klasičnom mainstream proizvodu tenisica u svijetu.

Sklopp- je razvio jedinstveni putni kovčeg koji se vertikalno podešava na način da nudi opciju “polica” za putni sadržaj. Proizvod također nudi inovativna rješenja poput elektroničke sigurnosti, opciju praćenja i punjenja.

Worcon- je platforma koja spaja radionice u kojima se proizvode alati i dijelovi alata i naručitelje

Equinox- je osmislio globalnu platformu za plasiranje interaktivnog i dinamičnog sadržaja proširene stvarnosti.

FoodIn- je razvio mobilnu aplikaciju za nabavu namirnica koja istovremeno nudi uslugu ‘osobnog asistenta’ pri biranju zdravih namirnica i pomoć pri očuvanju zdravih životnih navika.

Korisnici pomoću aplikacije mogu birati koji recept će kuhati te im se sastojci za taj recept mogu dostaviti kod kuće.

KIIMO- je osmislio ‘peer-to-peer’ sustav dostave baziran na ekonomiji dijeljenja. Većina dostava realiziranih putem on-line kanala zahtijeva novi pristup dostavnim rješenjima, koja se mogu pronaći u već spomenutoj ekonomiji dijeljenja.

KunaKviz- je dnevna 15-minutna on-line televizijska igra koja na inovativan način kombinira mobilne aplikacije i TV igre. Interaktivan kviz koji se igra uživo gdje igrači koriste svoje znanje kako bi osvojili što više bodova te samim time i vrijedne nagrade unutar i izvan aplikacije.

Mobile Games Development- je studio za razvoj igara za mobilne platforme. ‘Space Towers’ je jedna od najpopularnijih igara proizašla iz Mobile games Development studija.

Honuline-je dizajnirao i proizveo posebno prilagođen rezervni dio opreme za iPhone koji tehnološki unaprjeđuje vaš iPhone te nudi poboljšano kućište uz dodatnu bateriju i bežično punjenje.

SendBee- nudi backend rješenja za optimizaciju marketinških kampanja i CRM-a nudeći brendovima opciju komuniciranja i odnošenja s kupcima putem WhatsApp aplikacije kao i upravljanje marketinškim aspektima kroz ovaj kanal komunikacije.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti