Gaming, aktivizam i sport u centru subotnjeg programa Weekend Media Festivala

Najveća regionalna konferencija u Rovinju okupila komunikacijsku i medijsku scenu

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 26.09.2021. / 09:13 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Bogat i sadržajan subotnji program održan u sjajnoj atmosferi prostora stare Tvornice duhana u Rovinju osigurao je sudionicima ovogodišnjeg 14. Weekenda uvid u brojne aktualne teme, kao što su: promjena u poslovanju tijekom izazovnih vremena, uloga i pozicija građanskih inicijativa u društvu, najnoviji trendovi u robotici i gaming industriji te regulative u medijskom prostoru.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Samsung Galaxy S25 serija - 11 Nakon Britanaca, pozvali i Amerikance Iz Samsunga pozvali korisnike na aktivaciju važne opcije na telefonima

Na jednom od uvodnih panela pod nazivom Kako je gaming promijenio svijet? istaknuto je da je gejming definitivno postao jedna od vodećih industrija, dok u našoj regiji otvara velike mogućnosti za marketing zbog organizacije lokalnih gejming evenata. Industrija će dostići vrhunac kada se umjetna inteligencija počne primjenjivati u videoigrama, što je samo pitanje vremena, zaključili su Alan Sumina, predsjednik Uprave tvrtke Nanobit, Vojislav Milutinović, osnivač i izvršni direktor tvrtke Two Desperados, Kristina Janković, izvršna menadžerica Srpske asocijacije industrije video igara, domaćin panela Boško Đorđević iz tvrtke GRAND GAMING OPEN / Games.con te moderatorica Jovana Tomić.

Na panelu Sport - The best reality TV in the world legenda Super Bowla, producent, redatelj i kreativni direktor CBS Sportsa, Pete Radovich, raspravljao je s poznatim europskim sportskim novinarima Guillem Balagueom, Minom Rzouki i Sonyom Kondratenko o budućnosti televizijskog sportskog izvještavanja te su se svi složili da je storytelling u sportskom izvještavanju, odnosno sportskoj industriji, izuzetno moćan i bitan komunikacijski alat.

Možemo reći da je pričanje priča o sportu ono što najviše volimo raditi u svojem poslu, naglasio je Pete Radovich, producent, redatelj i kreativni direktor, CBS.

Jednako su važne bile i teme od društvenog značaja. Tako je panel Aktivirajmo promjene pod moderatorskom palicom Nevene Rendeli, direktorice Prime time komunikacija, okupio panelistice Jelenu Veljaču (Spasi me), Sandru Benčić, predsjednicu kluba Zeleno – lijevi blok u Saboru, Vesnu Blašković (SOS Hrvatska) i Asju Krsmanović (Nisam tražila, BiH).

Važno je naglasiti kako aktivizam više nije reaktivan, već proaktivan, čemu su znatno doprinijele društvene mreže i mogućnost komunikacije koju one nude. To je platforma gdje stvarne osobe, a ponajviše žene, imaju priliku ispričati svoju stvarnost. To nije ona stvarnost koju vidimo u Saboru, na sceni i u javnom programu, nego ona istinska stvarnost koja se događa svaki dan u njihovim životima, rekla je Jelena Veljača, osnivačica inicijative Spasi me.

Značajan je bio i panel Što te ne ubije to te ojača - poslovanje u izazovnim vremenima, koji je moderirao Petar Štefanić, a na kojem su osvrt na izazovne gospodarske okolnosti dali Hrvoje Josip Balen, član Uprave Algebre, Ante Grbeša, Managing Director u tvrtki FlixBus CEE South, Boris Vujčić, guverner HNB-a, Tomislav Rosandić, predsjednik Uprave Dalekovoda.

Posebno se govorilo o digitalizaciji poslovanja i njezinom utjecaju na poslovanje tijekom pandemije te je Ante Grbeša, Managing Director u tvrtki FlixBus CEE South, konstatirao da je prije pandemija samo 15% ljudi željelo raditi online, dok se sada taj broj sada povećao na 50%. Također je naglasio da vrlo brzo dolaze i novi trendovi te da bi uredi kakve danas poznajemo potencijalno mogli nestati u budućnosti.

U isto se vrijeme održavao i panel pod nazivom Zakon i red, na kojem su Nina Obuljen Koržinek, ministrica kulture i medija, Goran Gavranović, glavni urednik i prokurist, 24sata i Tonko Weissmann, direktor pravnih poslova i diversifikacije, član Uprave, RTL Hrvatska razgovarali o novom Zakonu o elektroničkim medijima, percepciji regulatora i medija u javnosti te utjecaju na medijski pluralizam u Hrvatskoj. Pitom su iznesene dvije perspektive na novi Zakon o elektroničkim medijima, pri čemu je vidljivo kako je percepcija regulatora i medija u značajnom srazu po pitanju onoga što je uistinu javni interes, kao i načina na koji ovaj Zakon utječe na medijski pluralizam u Hrvatskoj. 
 

Vezane vijesti