Iz Googlea se ispričali korisnicima: Pobrinut ćemo se da se ovako nešto ne ponovi u budućnosti

Do problema je došlo zbog "problema s internom kvotom za pohranu", otkrili su iz Googlea.

Martina Čizmić | 14.12.2020. / 13:01

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Nakon što brojni korisnici diljem svijeta nisu mogli koristiti Googleove servise i usluge, situacija se pomalo normalizira. 

Problemi bi trebali biti riješeni za većinu korisnika. Nastavit ćemo s radom na normalizaciji usluge. Budite uvjereni da je pouzdanost sustava glavna briga i zadaća u Googleu te stalno radimo na tome da poboljšamo naš sustav, stoji u službenoj obavijesti.

Na upit Zima o tome što je razlog problema koji su zahvatili cijeli svijet, iz Googlea su poslali ispriku. 

Danas je u 3:47 sati po pacifičkom vremenu došlo do prekid sustava provjere autentičnosti Googlea na približno 45 minuta zbog problema s internom kvotom za pohranu. Usluge koje zahtijevaju od korisnika prijavu doživjele su veće stope pogrešaka tijekom tog razdoblja. Problem s autentifikacijskim sustavom riješen je u 04:32 sati po pacifičkom vremenu. Sve usluge sada rade normalno. Ispričavamo se korisnicima zbog neugodnosti. Provest ćemo temeljitu provjeru kako bismo osigurali da se ovaj problem ne ponovi u budućnosti, odgovorili su na naš upit iz Googlea. 

Podsjetimo, oko podneva brojni su korisnici Googlea i njegovih servisa diljem svijeta primijetili probleme sa servisima. Većini korisnika javljao se "Error 502" i nemogućnost pristupa Gmailu, Hangoutu, Driveu, ali i YouTubeu. 

S obzirom na to da je Google odnosno Alphabet posljednjih godina postao svjetski vladar u različitim uslugama, činjenica da su brojni njihovi servisi pali u isto vrijeme ne ulijeva povjerenje korisnicima koji zbog toga trenutno ne mogu slati ni primati e-mailove, poruke, ali ni pristupati svojim dokumentima. 

Zasad se iz Googlea nisu oglasili o eventualnim problemima, no stavili su obavijest na svojim stranicama namijenjenima administratorima.

Svjesni smo problema s našom uslugom koja utječe na velik broj korisnika. Korisnici ne mogu pristupiti usluzi, uz napomenu da će redovito izvještavati o tome kako napreduje otklanjanje poteškoća te kad bi se mogla očekivati normalizacija. 

Očekivano, korisnici su svoje nezadovoljstvo činjenicom da im životi gotovo ovise o Googleu, iskazali na društvenim mrežama. Posebice učenici koji diljem svijeta prate nastavu na daljinu upravo pomoću Googleova servisa Classroom. 

No problem je i što se na Google oslanjaju brojni korisnici Google servisa Home i Nest, što znači da za mnoge sustavi koji bi trebali nadzirati sigurnost njihova doma trenutačno ne rade.

Uputili smo službeni upit Googleu, a odgovor ćemo objaviti kad ga primimo. 

Iako brojni korisnici diljem svijeta i dalje ne mogu pristupiti svojim servisima, za dio se korisnika situacija polako normalizira. Iako sa zakašnjenjem e-mailovi stižu, a dio korisnika povratio je pristup Kalendaru, Kartama i Hangoutsu. 

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti