Kako izgleda kad se spoje tehnologija i moda? Rezultat je jedinstvena hudica

Zahvaljujući čitaču unutar hudice svaki od 300 proizvedenih komada biti jedinstven i autentičan, što je moguće provjeriti skeniranjem NFC taga pametnim telefonom.

Martina Čizmić | 16.11.2022. / 14:33 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Kako izgleda kad se spoje tehnologija i moda? Pri tome ne mislimo (samo) na dizajniranje novih komada odjeće u metaverseu. Naime, Infobip je u suradnji s IUTD Studios predstavio limitiranu seriju od samo 300 komada, kako kažu, inovativnih NFT hudica.

tri vijesti o kojima se priča Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha" Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Developeri vole hudice, a čak bih rekao da im je to omiljeni modni komad. Gotovo svaka tehnološka kompanija ima promidžbene artikle - bilo da su to hudice, majice ili čak čarape. No, u Infobipu smo odlučili napraviti limited edition modni komad, odnosno hudicu, koju će ljudi htjeti ponosno nositi u javnosti te se tako rodila ideja kolaboracije s IUTD Studios i Joshuom. Među prvima smo koji rade takvo što u tehnološkoj industriji pa smo našim hudicama dodali i naprednu tehnologiju kroz integraciju NFT-ja kako bi one živjele i u digitalnom svijetu, istaknuo je Ivan Burazin, član Uprave Infobipa za developersko iskustvo.

Pojasnili su da će, zahvaljujući čitaču unutar hudice, svaki od 300 proizvedenih komada biti jedinstven i autentičan, što je moguće provjeriti skeniranjem NFC taga pametnim telefonom.

Također, u kompletu s hudicom kreirali smo i set posebnih dodataka, odnosno bedževa, od kojih svaki predstavlja jednu od Infobipovih lokacija globalno. Time smo željeli da ljudi diljem svijeta mogu sakupljati i kombinirati bedževe na svojim hudicama i tako im dati dodatnu dimenziju jedinstvenosti, poručio je Burazin.

IUTD (I Used to Dream) Studios je sve popularniji dizajn studio mladog domaćeg dizajnera Joshue Čirjaka koji je u karijeri surađivao s globalnim zvijezdama, ali i globalnim brendovima za koje je izrađivao dizajnerske odjevne komade. U suradnji s Infobipom uspješno spaja modernu tehnologiju i svoj prepoznatljivi dizajnerski potpis.

Moja je ideja bila je stvoriti hudicu koja je živa, ima srce te je jedinstvena. Svaka hudica sadrži i poseban NFC čip koji skeniranjem daje vlasniku mogućnost da je posjeduje u oba paralelna svijeta u kojima živimo - fizičkom i digitalnom. Velika mi je čast surađivati s Infobipom kojem sam iznimno zahvalan što smo zajedno uspjeli napravili nešto izvanredno i inovativno, dodao je Joshua Čirjak, kreativni direktor IUTD Studiosa.

Vezane vijesti