Tvornica je otvorena u četvrtak, uz planirana ulaganja do 1,8 milijardi eura, rekao je europski predsjednik CATL-a Matthias Zentgraf te ustvrdio da prvi počinju s masovnom proizvodnjom ćelija u zapadnoj Europi.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

U Arnstadtu je otvorena jedna proizvodna linija, a u sljedećim mjesecima bit će ih otvoreno još pet, najavio je Zentgraf.

Kompanija planira do kraja godine otvoriti 1800 do 2000 radnih mjesta.

Slika nije dostupna I dalje nije poznata lokacija nove gigatvornice baterija električnih vozila njemačkog automobilskog diva

Slika nije dostupna SAD planira utrostručiti baterijske kapacitete do 2025. godine

"Imat ćemo gigatvornicu kakva dosad nije viđena nigdje u zapadnoj Europi", rekao je premijer njemačke savezne zemlje Tiringije Bodo Ramelow.

Kineska grupa spada među najveće svjetske proizvođače baterijskih ćelija, a u Europi ih planira proizvoditi i u Mađarskoj.

CATL će ćelijama opskrbljivati europske proizvođače automobila. BMW je priopćio da će biti njihov kupac i da će ćelije koristiti za proizvodnju baterija.

Njemački proizvođači automobila planiraju uložiti milijarde u proizvodnju baterija, ali njihovi projekti još su daleko od puštanja tvornica u pogon, napominje agencija dpa.