Ova kompanija želi postati “Amazon za putovanja”

Amazon je počeo s knjigama i proširio se na CD-e i DVD-e, no s vremenom je prodaja knjiga i medija postala samo jedan komadić u mozaiku njihove ponude.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 14.02.2025. / 12:05 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Kada danas planiramo neko putovanje, bilo da je riječ o vikend-izletu ili dužem putu, imamo veliki izbor stranica i servisa na kojima možemo saznati sve o destinaciji na koju idemo, rezervirati let, rent-a-car, izlete, smještaj i sve ostalo što nam treba. Jedan od servisa koji mnogi koriste u tom procesu jest Airbnb, no ova se stranica ponajviše koristi samo za jednu stvar - rezerviranje smještaja.

tri vijesti o kojima se priča Orka nudi hranu ljudima Nevjerojatno VIDEO Divlje orke snimljene u zapanjujućoj gesti prema ljudima Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Laboratorijski uzorak herpesa, ilustracija Čeka se odluka američkog FDA Virus herpesa mogao bi uskoro biti odobren za liječenje teškog oblika raka

Računala za rudarenje kripta, ilustracija Unajmili su kuću preko Airbnba i činilo se kako su to gosti iz snova, a ubrzo nakon što su otišli uslijedio je šok za vlasnicu

S obzirom na to da Airbnb koriste samo kada idu na putovanje, korisnici tu aplikaciju otvaraju jednom do dva puta godišnje, no plan izvršnog direktora tvrtke prilično je ambiciozan i on želi da se Airbnb koristi jednom ili dva puta tjedno. Jasno, to znači kako bi ova platforma i aplikacija trebale postati nešto puno više od same platforme za pronalaženje kuća i apartmana kada ste u drugim gradovima.

Investicija od 200 do 250 milijuna dolara

Brian Chesky tako želi da od Airbnba napraviti - “Amazon za putovanja”, dakle jedno mjesto na kojem bi korisnici trebali naći sve što im treba za “putovanje i život”. O planovima za budućnost govorio je tijekom konferencije za investitore na kojoj je objavio i poslovne podatke za posljednji kvartal 2024. godine, kao i cijelu godinu. S tim rezultatima može biti itekako zadovoljan jer je ostvaren rast od 12 posto i na kvartalnoj i godišnjoj razini, što je utjecalo i na porast cijene dionice od 14 posto.

Na rast su vjerojatno utjecali i spomenuti planovi koje je Chesky izložio, a prvi korak u ostvarivanju tih planova jest investiranje između 200 i 250 milijuna dolara u nove poslove i ponude na aplikaciju Airbnb. Zahvaljujući tim novitetima koje pripremaju, Airbnb bi se, prema Cheskyju, trebao proširiti izvan okvira kratkoročnih najmova i postati proširiva platforma s nizom novih ponuda. Sam smještaj, koji je osnova njihova trenutačnog poslovnog modela, s vremenom bi trebao postati samo mali dio ukupnog poslovanja tvrtke.

Tesla, ilustracija "Možda najbolja godina za Teslu u povijesti": Stiže Muskov Airbnb za automobile

Usporedio je to s Amazonom koji je počeo s knjigama i proširio se na CD-e i DVD-e, no s vremenom je prodaja knjiga i medija postala samo jedan komadić u mozaiku njihove ponude. Isto, dakle, planira i za Airbnb i rezervacije smještaja putem te platforme.

Izvor: Business Insider

 

Vezane vijesti