Provaljeno u korisničku bazu A1 Hrvatska: "Podaci o bankovnim karticama nisu kompromitirani, ispričavamo se korisnicima"

Ranjivost koja je iskorištena u međuvremenu je ispravljena, pa kako kažu u A1 Hrvatska, ovakav se incident više neće ponoviti.

Martina Čizmić | 09.02.2022. / 12:38

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Iz A1 Hrvatska izvijestili su o sigurnosnom incidentu vezanom uz dio baze korisničkih podataka. Kako ističu u priopćenju, kompromitiran je dio osobnih podataka manje od 10 posto korisnika A1 Hrvatska.

Nažalost, unatoč naprednim mjerama zaštite i stalnim podizanjem razine sigurnosti dogodio se sigurnosni incident povezan s jednom od baza korisničkih podataka kojim je kompromitiran dio osobnih podataka dijela A1 korisnika. Intenzivno se radi na utvrđivanju svih činjenica vezanih uz sigurnosni incident te je do sada računalnom forenzikom utvrđeno da su potencijalno kompromitirani podaci manje od 10 posto A1 korisnika. Izloženi podaci su ime i prezime, adresa, OIB te broj telefona. Naglašavamo da informacije o bankovnim karticama i računima nisu kompromitirane jer nisu dostupne u navedenoj bazi podataka. Sve korisnike čiji su osobni podaci potencijalno kompromitirani ćemo izravno obavijestiti, stoji u priopćenju iz A1 Hrvatska. 

Ističu kako krajnje ozbiljno shvaćaju situaciju te su odmah po prvim znakovima sumnje na nedopušteni pristup korisničkoj bazi trenutačno i bez odlaganja onemogućili daljnji neovlašteni pristup i poduzeli dodatne mjere zaštite.

Također je odmah podnesena kaznena prijava Policijskoj upravi zagrebačkoj, te su informacijski stručnjaci uključeni u otkrivanje počinitelja kaznenog djela. Također, informirane su i nadležne institucije HAKOM i AZOP s kojima intenzivno surađujemo, dodaju u priopćenju. 

Nastavljaju kako A1 Hrvatska drži se najviših sigurnosnih standarda i zaštite podataka te ćemo nastaviti s dodatnim ulaganjima u poboljšanje sigurnosnog okruženja.

Ponavljanje navedenog sigurnosnog incidenta nije moguće te nije imalo niti će imati utjecaja na pružanje usluga korisnicima. A1 Hrvatska će pravovremeno obavještavati korisnike o daljnjem postupanju vezano uz ovaj događaj, ističu na kraju iz A1 Hrvatska te napominju kako korisnicima za sve dodatne upite stoji na raspolaganju besplatni telefon Službe za korisnike – 0800 900 830.

Još jednom molimo korisnike da uvaže našu ispriku i unaprijed zahvaljujemo na razumijevanju, stoji na kraju priopćenja. 

Prema neslužbenim informacijama, došlo je do iskorištavanja ranjivosti u sustavu koje je omogućilo upad u bazu podataka koja sadržava korisničke podatke dijela korisnika. Ranjivost je u međuvremenu popravljena, što bi trebalo onemogućiti da do sličnog incidenta ponovno dođe. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti