Radite od kuće? Poslušajte važan savjet izvršnog direktora LinkedIna

Iako se često čini nemoguće, Weiner savjetuje da tijekom radnog dana iz kuće uzmete kratko vrijeme za sebe, da uhvatite zraka i napunite baterije.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 28.04.2020. / 12:42

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Rad od kuće mnogima je novitet na koji se teško prilagoditi jer u svoja četiri zida često nemaju prave uvjete kao u uredima u kojima mogu biti u potpunosti orijentirani na posao. Dio ljudi ne može se u udobnosti svoje kuće prebaciti u radni mod, nekima su problem ukućani, pogotovo djeca koja imaju svoje potrebe, odnosno ako su školarci, potrebno je s njima pratiti i nastavu, pripremiti obroke itd.

Slika nije dostupna Hrvatske kompanije masovno šalju radnike na rad od kuće: Brojne su prednosti, ali i zamke kućnog ureda

Ne treba ni napominjati koliko je teško, mnogima i nemoguće održati neku zadovoljavajuću razinu produktivnosti u takvim uvjetima. No bez obzira na sve, posao se ipak (nekako) mora napraviti. I u idealnim uvjetima, ali i u kućnom uredu u kojem su uvjeti daleko od savršenih, ljudi bi se trebali pridržavati jednog pravila koje će im pomoći u učinkovitijem obavljanju posla, smatra izvršni direktor LinkedIna Jeff Weiner.

On godinama govori o tzv. buffering vremenu, odnosno potrebi uzimanja "blokova vremena" između sastanaka, projekata, napornog rada i slično. To je vrijeme koje bi zaposlenici trebali uzeti za sebe, tijekom kojeg mogu pročitati vijesti iz industrije koje prate, prošetati ili se samo prepustiti razmišljanju. U objavi na LinkedInu poručio je svima koji rade od kuće da ne zaborave da im je, usprkos poslovnim obvezama s kojima često kasne, djeci, pospremanju kuće, kuhanju i obavljanju ostalih kućnih aktivnosti, potrebna pauza i vrijeme koje će iskoristiti za odmor i mentalni mir. Uhvatite malo zraka, vježbajte ili radite što god vam pomaže da opustite svoje misli, poručio je Weiner te naglasio da tako nećete profitirati samo vi već i sve osobe koje računaju na vas.

Rad od kuće Posao nakon koronavirusa: Njemačka bi mogla ozakoniti pravo zaposlenika na rad od kuće

Iako se, pored svih obveza to ponekad čini nemogućim, upravo je u ovim trenucima od velike važnosti da u svoj dnevni raspored pronađete to vrijeme za sebe. Korisno je unaprijed odrediti kada će to biti i, naravno, pridržavati se tog rasporeda jer lako je doći u napast da, umjesto za sebe, to vrijeme posvetite nekom novom projektu ili obvezi. Važno je da "samo uhvatite malo zraka i osigurate malo vremena za sebe", poručio je šef najveće poslovne društvene mreže na svijetu.

Izvor: INC

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti