Transformacija i personalizacija televizije, odnosno kako televizijski sadržaj utječe na ponašanje gledatelja?

Na panelu United grupe raspravljalo se o transformaciji i personalizaciji televizije.

Zimo
Zimo | 07.09.2021. / 11:22 komentari

tri vijesti o kojima se priča Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha" Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Nakon dvije godine pauze, na TV marketu NEM Dubrovnik 2021 u Dubrovniku se po osmi put okupio vrh svjetske i europske TV industrije. Počevši od danas pa iduća tri dana, u Hotelu Dubrovnik Palace, preko 500 uzvanika, panelista i istaknutih govornika razgovarat će se o novim trendovima i medijskoj evoluciji nakon godine koja je uvelike utjecala na medije.

Slika nije dostupna Vodeća OTT platforma jugoistočne Europe EON stigla u Hrvatsku: Gledateljima dostupni N1, Sport Klub...

Prvi dan započeo je druženjima i sastancima na brojnim terasama i restoranima Hotela Dubrovnik Palace te TV marketu, a službenu dobrodošlicu izrazila je domaća full service agencija Mediavision, ujedno organizator događanja. Uslijedio je i pozdravni govor Pavela Stantcheva iz TV2 Media Group o potencijalno posljednjim danima linearne televizije kakvu poznajemo, sinergiji s telekomima te podsjetio sve prisutne o važnosti interesa i zadovoljstva gledatelja kao krajnjeg korisnika.

Prvi ovogodišnji panel bio je „EON Television: From TV To Entertainment Platform“ United Grupe, vodećeg pružatelja medijskih i komunikacijskih usluga u Jugoistočnoj Europi. Panelisti Adrian Ježina, izvršni direktor Telemach Hrvatska i Telemach Slovenija, Srđan Đurđević, izvršni direktor United Clouda i Nikola Francetić, izvršni direktor NetTV plus diskutirali su o transformaciji i personalizaciji televizije te kako televizijski sadržaj utječe na ponašanje gledatelja.

EON tv RECENZIJA EON.TV - Televizijski programi nadohvat prsta, kad god i gdje god poželite

Zatim je ruski GPM ETV predstavio svoje vrhunske TV sadržaje te premijerno predstavio TV seriju „Stream“, a dan je završio zabavom srpskog Brid TV-a.

Većina programa NEM Dubrovnika 2021 održava se na otvorenom, u skladu sa svim propisanim epidemiološkim mjerama. Više informacija pronađite na službenoj stranici NEM Dubrovnik 2021 gdje se nalazi raspored događanja i popis potvrđenih sponzora i posjetitelja.

Vezane vijesti