Nakon neuspješnog prvog pokušaja pokretanja pretplatničkog servisa, sljedećeg tjedna Elon Musk ponovno će pokrenuti Twitter Blue. Pretplatnici servisa dobit će plavu kvačicu za verificiranje profila, no prije toga morat će registrirati svoj broj telefona, a prije svake promjene korisničkog imena i profilne fotografije, plava kvačica će nestati i korisnici će je moći koristiti tek nakon ponovne provjere od strane ekipe iz Twittera.
Plava kvačica, naravno, nije jedina opcija koja stiže s pretplatom, već će korisnici Twittera Blue moći uređivati tvitove te na ovu mrežu uploadati videozapise u visokoj rezoluciji itd.
Što se cijene tiče, ona nije mala i neće biti jednaka za sve. Naime, Elon Musk odlučio se na zanimljiv potez koji je usmjeren protiv Applea i njihove politike uzimanja provizije za sve transakcije koje idu putem njihove trgovine aplikacija. Mjesečna pretplata za Twitter Blue tako iznosi 8 dolara, ako je kupujete putem internetske stranice, no ako pretplata ide putem Appleova App Storea, onda će ona iznositi čak - 11 dolara.
we’re relaunching @TwitterBlue on Monday – subscribe on web for $8/month or on iOS for $11/month to get access to subscriber-only features, including the blue checkmark pic.twitter.com/DvvsLoSO50
— Twitter (@Twitter) December 10, 2022
Elon Musk prethodno je u više navrata kritizirao Apple zbog njihove politike uzimanja provizije unutar App Storea, a čak je optužio Apple da namjerava izbaciti Twitter s trgovine aplikacija - u takvom slučaju Musk bi se odlučio na razvoj alternativnog pametnog telefona. Ipak, nakon sastanka s Timom Cookom, Musk je rekao kako će Twitter ostati u Appleovoj trgovini aplikacija, no čini se kako je pronašao način kako neće biti na gubitku zbog provizije koju Apple uzima za kupovine putem App Storea.
S obzirom na to da je pretplata za one koji je žele kupiti preko Applea 3 dolara skuplja, nije teško za pretpostaviti da će se korisnici odlučiti na plaćanje pretplate direktno putem weba tako da bi Cookova kompanija mogla ostati praznih džepova.
Muskov pristup svakako je zanimljiv i bit će zanimljivo vidjeti hoće li ga kopirati i druge kompanije, tj. hoće li povećati cijene pretplate za svoje servise ako se kupuju putem mobilnih trgovina na kojima se plaća provizija i tako korisnike nagovoriti da pretplatu plaćaju izvan App Storea.
Izvor: The Verge