Kreće li Mark Zuckerberg u obračun s Elonom Muskom i Twitterom?

Od Muskova preuzimanja Twittera vlada popriličan kaos oko te društvene mreže, što bi Meta mogla pokušati iskoristiti.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 08.12.2022. / 13:11

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Prije 14 godina, dok se tržište društvenih mreža tek razvijalo, Mark Zuckerberg ponudio je osnivačima Twittera 500 milijuna dolara za preuzimanje te kompanije, odnosno društvene mreže. Ponuda nije prihvaćena pa se Zuckerberg okrenuo drugim konkurentima.

Slika nije dostupna "Najhrabrija osoba na planetu": Musku stižu pohvale zbog načina na koji upravlja Twitterom

Nekoliko godina nakon toga dao je milijardu dolara za Instagram - tada se to nekima činilo suludom cifrom, no potez se pokazao prilično vizionarski i iznimno profitabilan. Pokušao je kupiti i Snapchat, no u tome ipak nije uspio pa se odlučio na kopiranje najvažnije opcije te mreže (story), a naknadno je kopirao i opcije TikToka.

Sada je, čini se, njegova kompanija ponovno bacila oko na Twitter. Naravno, ne namjerava ga otkupiti od Muska, već ekipa iz njegove kompanije vjeruje kako bi, zbog situacije u kojoj se ta društvena mreža nalazi nakon Muskova preuzimanja, sada mogla biti dobra prilika da naprave vlastitu mrežu koja će konkurirati Twitteru.

Twitter je u krizi i Meta mora vratiti svoj mojo, komentirao je jedan zaposlenik Mete prilikom internog sastanka koji je u kompaniji održan prošlog mjeseca, a na kojem se razgovaralo o konkurentu Twitteru. Prema informacijama koje su procurile u javnost, zaposlenici su razgovarali o aplikaciji primarno fokusiranoj na tekstualni sadržaj koja će biti izgrađena na Instagramovoj tehnologiji. Kao potencijalna imena nove mreže zaposlenici su spomenuli Realtime, Real Reels i Instant.

Slika nije dostupna Musk pun optimizma: Očekuje da bi broj korisnika Twittera mogao premašiti milijardu

Također, raspravljali su i o implementiranju takve opciju unutar samog Instagrama kao dodatni feed (slično kao Instagram Reels), odnosno unutar Instagram Notesa. Riječ je o opciji koju je Meta počela testirati tijekom ljeta i koja je dostupna određenom broju korisnika, a omogućuje objavu privremenih kratkih poruka grupi bliskih prijatelja ili pratiteljima koje korisnici i sami prate.

Kakvi su zaključci tih sastanaka, nije poznato te ćemo tek s vremenom vidjeti hoće li Meta i na koji način napasti tržište na kojem je dosad vladao (a možda će i dalje vladati) Twitter.

Izvor: Business Insider

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti