Iz WhatsAppa se u budućnosti žele se fokusirati na rast broja korisnika (koji bi mogao premašiti milijardu), ali i na monetizaciju, odnosno žele početi zarađivati, pri čemu korisnicima ne žele dosađivati reklamama i oglašavanjem. Kako bi povećali broj korisnika, iz ove su se kompanije (koju je prije dvije godine preuzeo Facebook za više od dvadeset milijardi dolara) objavili kako odustaju od godišnje pretplate (prvu godine korištenja WhatsApp je bio besplatan, dok su svake sljedeće godine korisnici morali platiti jedan dolar) tako da će ovaj servis za razmjenu poruka u buduće svima biti besplatan.
Ova promjena, nadaju se u WhatsAppu, trebala bi olakšati korištenje aplikacije brojnim korisnicima diljem svijeta koji nemaju bankovne kartice s kojima bi mogli platiti godišnju pretplatu te očekuju veliki porast broja korisnika zemljama poput Brazila, Indije i drugima. Iako broj ljudi koji komuniciraju putem WhatsAppa još nije dosegao milijardu (ovaj servis u rujnu koristilo je oko 900 milijuna ljudi) , to bi se moglo dogoditi uskoro, a onda bi ova kompanija trebala početi okretati neki ozbiljniji novac. Na VentureBeatu podsjećaju kako je još u 2014. izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg rekao kako ne treba razmišljati o unovčavanju svojih servisa dok broj korisnika ne dosegne milijardu.
Umjesto reklamiranjem, što je potez koji bi sigurno naišao na velike kritike korisnika ovog servisa, u WhatsAppu razmišljaju o drugačijim načinima zarade, a jedan od njih je pokretanjem posebnih računa za poslovne korisnike. Pokretanjem takvih posebnih računa kompanije bi mogle komunicirati sa svojim korisnicima (ovakav je način komunikacije kompanija s korisnicima iznimno popularan putem Facebooka, odnosno Facebook Messengera), a kao neki od prvih partnera spominju se Bank of America i American Airlines.
Izvor: VentureBeat