Elon Musk već je spominjao planove o razvoju najjeftinijeg Teslina automobila koji mogao biti potpuno autonoman, a na jučerašnjem sastanku sa zaposlenicima kompanije otkrio je kada bi ga kompanija mogla predstaviti - već za dvije godine. Iako to nije njegovo službeno ime, mediji nadolazeće vozilo nazivaju Tesla 2. O njemu nema previše detalja, no poznate su dvije stvari koje će s njim Tesla pokušati ostvariti.
Prvo je pristupačna cijena te se Musk nada kako će se na tržištu prodavati po cijeni od 25 tisuća dolara, a druga je, dakle, njegova autonomnost. Musk očekuje kako će njihov softver za upravljanje vozilima biti toliko dobar da će omogućiti potpunu autonomnost, tako da ljudi u njemu neće trebati niti držati ruke na volanu.
S jednom izjavom Musk je čak dao naslutiti kako možda neće biti niti moguće držati ruke na volane jer taj automobil možda čak neće imati volan: Želimo li da ovaj automobil ima volan i pedale?, upitao je prisutne na sastanku, prenijeli su medijima zaposlenici koji su sudjelovali na njemu, a žele ostati anonimni. Iako s Muskom nikada ne možemo biti sigurni, no trenutačno se predstavljanje automobila bez volana već 2023. godine čini skoro pa nemogućim jer, osim unaprjeđenja tehnologije, problem je i regulativa jer, naravno, takva vozila nisu dozvoljena na cestama.
Dok je u dio s autonomijom teško povjerovati, nadamo se kako će Tesla ostvariti najave vezane uz cijenu. Tako nisku cijenu (nisku po standardima električnih automobila) Tesla bi trebala ostvariti s novim načinom proizvodnje baterijskih ćelija s kojim se troškovi smanjuju za više od 50 posto.
Tesla 2 trebala bi se proizvoditi u Teslinoj tvornici u Kini i globalno izvoziti, a iz kompanije su prošle godine najavili i otvaranje centra za istraživanje i razvoj u kojem bi se “u kineskom stilu” razvijao električni automobil.
S obzirom na to da je do najavljenog predstavljanja ostalo još dvije godine, za očekivati je da će se tijekom tog vremena pojaviti različite glasine o njegovim opcijama te će biti zanimljivo vidjeti njegov dizajn, snagu motora, izdržljivost baterije itd.
Izvor: Electrek