Zabrinutost zbog Muskove kompanije: Šef VW-a ima glavobolje zbog Tesle

Kada je u pitanju softver te autonomna vožnja, Tesla je daleko ispred konkurencije, što zabrinjava Herberta Diessa.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 29.04.2020. / 14:48

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Ime Tesle mnogima je postalo sinonim za električne automobile. Iako je broj vozila na struju sve veći i postaju sve popularnija, Muskova kompanija više je koraka ispred konkurencije te su neka istraživanja pokazala da je Tesla čak 6 godina ispred tradicionalnih automobilskih divova poput VW-a i Toyote. Tog su svjesni i u Volkswagenu u kojem imaju prilično ambiciozne planove što se tiče budućnosti na tržištu električnih vozila.

No kako su pokazali interni dokumenti koji su se pojavili u medijima, izvršni direktor kompanije Herbert Diess "zabrinut" je zbog prednosti koju Muskova kompanija ima te je čak rekao da mu ta Teslina prednost daje glavobolje.

Slika nije dostupna VW najavljivao prestizanje Tesle, sada je promijenio ploču

Pri tome je posebno naglasio dvije stvari u kojima je Tesla značajno ispred konkurencije i to ne samo ispred Volkswagena, već i svih drugih proizvođača automobila na svijetu. Prva stvar odnosi se na softver te na nadogradnje softvera putem interneta, što je mogućnost na koju smo navikli na našim pametnim telefonima i računalima, no ne baš i u automobilima. S nadogradnjama aktiviraju se nove opcije i mogućnosti u kojima mogu uživati vlasnici vozila te kompanije. Diess je posebno izdvojio kako vozači Teslinih automobila vole softversku integraciju u svojim automobilima s opcijama poput kontrole vozila putem telefona te stvaranja korisničkog iskustva oko velikog ekrana u vozilu.

Druga stvar odnosi se na autonomnu vožnju i Tesla je i tu u velikoj prednosti nad konkurentima jer se njihov autopilot godinama koristi u stvarnim, a ne testnim ili simuliranim uvjetima. Broj prijeđenih kilometara s aktiviranim autopilotom nedavno se približio čak 5 milijardi, što je gomila podataka na temelju kojih je softver mogao učiti.

Slika nije dostupna Električni SUV dosega do 500 km: VW ID.4 stiže ove godine

Autopilot nije potpuno autonoman softver i vozači moraju cijelo vrijeme imati ruke na volanu, no s dodatnim softverskim nadogradnjama, Musk se nada kako bi njihovo računalo u budućnosti zaista moglo zamijeniti vozača.

Kako bi se približili Tesli, Deiss je rekao kako će osnovati novu softversku organizaciju koja će "implementirati plan za dostizanje Tesle", no neke konkretne informacije o tome što planira nisu objavljene.

Izvor: Electrek

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti