Xiaomi je na međunarodnom tehnološkom sajmu u Barceloni, uz predstavljanje nove serije Xiaomi 13, objavio da kompanija počinje s LCA (life cycle assessment) analizom ugljičnog otiska svojih proizvoda.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Kako je istaknuto, proces metodologije razvijen je u suradnji sa znanstvenim timom iz organizacije za certificiranje, istraživanje i prikupljanje podataka o ugljičnom otisku koja djeluje pod okriljem National Geographica.

Slika nije dostupna Xiaomi lansirao mobitele iz serije 13 proizvedene u suradnji s Leicom

LCA pristup označava sustavnu analizu utjecaja određenog proizvoda ili usluge na okoliš tijekom njihova životnog ciklusa. Analiza, među ostalim, uključuje mjerenje stakleničkih plinova od trenutka vađenja sirovina, procesa proizvodnje, distribucije, upotrebe pa sve do konačnog odlaganja ili skladištenja proizvoda. Kako su istaknuli iz Xiaomija, mjerenje za Xiaomi 13 Pro rezultiralo je iznosom od 62,8 kg CO2e, a provedeno je u skladu s PAS2050, međunarodnim standardom za izračunavanje utjecaja ugljičnog otiska na okoliš.

Posvećeni smo ovom projektu i vrijednim informacijama koje dobivamo istraživanjem, a sve kako bismo unaprijedili donošenje odluka te dali prioritet globalnoj održivosti. Ova nam je inicijativa osigurala jasan smjer u kojem trebamo razvijati svoje buduće poslovanje, kazao je glasnogovornik Xiaomija.

Slika nije dostupna Xiaomi predstavio svoj novi adut: Pametni telefon s kamerom rezolucije 200 MP

Status mlade i globalno priznate korporacije usadio nam je uvjerenje da se ekološka transformacija ne događa preko noći. Da bi do nje došlo, prvo treba postojati svijest koju smo mi razvili i sada ćemo je popularizirati i razvijati postupnim koracima. Želimo poticati korisnike da se drže održivih parametara pri kupnji proizvoda. I ne samo naših proizvoda. Općenito je važno odabrati zeleni prijevoz, reciklirati otpad i štedjeti energiju. Ne smijemo čekati da situacija postane neodrživa. Samo odgovornim ponašanjem možemo sačuvati planet, kazao je Lei Jun, osnivač i predsjednik uprave Xiaomi grupe.