Skeptičnost glede korištenja električnih automobila je i dalje primjetna, unatoč znantnim uštedama koje bi se time postigle. Najviše kritika redovito se dotiču nedostatnih performansi tj. slabih ubrzanja i krajnje brzine, te izostanka zabave jer su električni automobili ‘dosadni’.

Kako bi pokazali agilnost i zabavu malih električnih Smart automobila, njemačka BBDO agencija je zajedno s proizvođačem automobila osmislila zanimljivu atrakciju na njemačkim ulicama.  Odlučili su nekadašnje 2D virtualno igranje stolnog tenisa koje uključuje dvije vertikalne poluge i lopticu koja prelazi s jedne strane ekrana na drugi, preslikati u stvarnost korištenjem električnih Smartova. Tako su stvorili stazu unutar koje se kretanjem automobila naprijed-natrag stvara slika na ekranu ispred staze te time odbija loptica.

Prilično zabavna aktivnost koja je izazvala znatni interes javnosti u vrijeme live eventa, ali i značajnu popraćenost u svim offline i online medijskim kanalima, posebno na društvenim mrežama gdje su ljudi iskazali interes za probom takvih automobila, čime je cilj kampanje ispunjen.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju