zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Društvene mreže

3 najčešće marketinške pogreške na Facebooku

Jeste li se ikad upitali koliko ste dobro postavili ciljanje Facebook oglasa? Ili kako to drugi rade? Ako jeste, donosimo vam nekoliko činjenica koje vam mogu pomoći u boljem ciljanju i poboljšati vaše oglašivačke napore.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 12.11.2013. / 11:17

Podijeli

3 najčešće marketinške pogreške na Facebooku

Jeste li se ikad upitali koliko ste dobro postavili ciljanje Facebook oglasa? Ili kako to drugi rade? Ako jeste, donosimo vam nekoliko činjenica koje vam mogu pomoći u boljem ciljanju i poboljšati vaše oglašivačke napore. 

U razdoblju od siječnja 2012.g do rujna 2013.g istražili smo preko milijun Facebook oglasa na raznim tržištima, te smo zaključili sljedeće:

1. Oglašivači ne testiraju oglase kako bi trebali.

3 najčešće marketinške pogreške na Facebooku

Ako pogledamo oglase i ciljanje svakog oglasa pojedinačno, dolazimo do zaključka da oglašivači u prosjeku ciljaju 1,7 država svakim oglasom. Zašto to nije dobro? Prva stvar koja pada na pamet je: manja mogućnost testiranja kod proučavanja koji oglas bolje radi na kojem tržištu.

Korisnici na Facebooku iz različitih zemalja imaju različite navike. Uz to, postavljanje ciljanja oglasa na velika geografska područja može ozbiljno naštetiti vašoj kampanji. Također, kada za jedan oglas ciljamo više tržišta, gubi se fleksibilnost budžeta i mogućnost promjene cijena (bidova) za svako pojedino tržište, na kojima se cijene mogu bitno razlikovati. Sve navedeno može dovesti do kampanja koje su skuplje nego što bi trebale biti, a oglašivač gubi dragocjeni uvid u razlike među tržištima.

Postoji još nešto na što bi trebalo obratiti pažnju iako se možda planirate oglašavati na samo jednom tržištu. Ako se oglašavate direktno s Facebook stranice (korištenjem opcije Boost Post), te koristite zadane postavke te opcije, postoji mogućnost da će Facebook vaš oglas promovirati na više geografskih područja. Ukoliko vas zanima korištenje opcije Boost Post s naprednim postavkama ciljanja, pročitajte više o Ad Booster koji vam može pomoći da ostvarite upravo ono što želite!

Ostatak teksta možete pročitati na portalu Facebook Hrvatska

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

Vezane vijesti

Još vijesti

 

Nastavi čitati

Društvene mreže
TikTok
AI u prvom planu

TikTok najavio novu opciju koja će oduševiti sve korisnike ove mreže

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Priscilla Chan i Mark Zuckerberg
Distopijsko smeće

Je li ovo zaista smjer u kojem ide čovječanstvo?! Zuckerbergova vizija budućnosti je “žalosna i zastrašujuća”

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Prijevara, ilustracija
U tijeku nova prijevara

Ako dobijete ove poruke na WhatsApp, odmah ih pobrišite i prijavite

piše Branimir Vorša
Društvene mreže
TikTok
Od vodećeg europskog regulatora

Kolosalna kazna: TikTok kažnjen s više od pola milijarde eura

piše Hina
Društvene mreže
WhatsApp
Napokon

WhatsApp ima odlične vijesti za sve koji ovu platformu koriste putem računala

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Facebook
OG Fejs

Meta najavila još jednu novost s ciljem povratka originalnom Facebooku

piše Hrvoje Jurman
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima