Jeste li se ikad upitali koliko ste dobro postavili ciljanje Facebook oglasa? Ili kako to drugi rade? Ako jeste, donosimo vam nekoliko činjenica koje vam mogu pomoći u boljem ciljanju i poboljšati vaše oglašivačke napore. 

U razdoblju od siječnja 2012.g do rujna 2013.g istražili smo preko milijun Facebook oglasa na raznim tržištima, te smo zaključili sljedeće:

1. Oglašivači ne testiraju oglase kako bi trebali.

3 najčešće marketinške pogreške na Facebooku

Ako pogledamo oglase i ciljanje svakog oglasa pojedinačno, dolazimo do zaključka da oglašivači u prosjeku ciljaju 1,7 država svakim oglasom. Zašto to nije dobro? Prva stvar koja pada na pamet je: manja mogućnost testiranja kod proučavanja koji oglas bolje radi na kojem tržištu.

Korisnici na Facebooku iz različitih zemalja imaju različite navike. Uz to, postavljanje ciljanja oglasa na velika geografska područja može ozbiljno naštetiti vašoj kampanji. Također, kada za jedan oglas ciljamo više tržišta, gubi se fleksibilnost budžeta i mogućnost promjene cijena (bidova) za svako pojedino tržište, na kojima se cijene mogu bitno razlikovati. Sve navedeno može dovesti do kampanja koje su skuplje nego što bi trebale biti, a oglašivač gubi dragocjeni uvid u razlike među tržištima.

Postoji još nešto na što bi trebalo obratiti pažnju iako se možda planirate oglašavati na samo jednom tržištu. Ako se oglašavate direktno s Facebook stranice (korištenjem opcije Boost Post), te koristite zadane postavke te opcije, postoji mogućnost da će Facebook vaš oglas promovirati na više geografskih područja. Ukoliko vas zanima korištenje opcije Boost Post s naprednim postavkama ciljanja, pročitajte više o Ad Booster koji vam može pomoći da ostvarite upravo ono što želite!

Ostatak teksta možete pročitati na portalu Facebook Hrvatska