30% prihoda Facebooku donosi oglašavanje na mobilnim uređajima

Stiglo je vrijeme kada obični banneri jednostavno više nisu 'IN'.

Zimo Zimo Luka Vidoš | 03.05.2013. / 09:00

30% prihoda Facebooku donosi oglašavanje na mobilnim uređajima

Stiglo je vrijeme kada obični banneri jednostavno više nisu 'IN'. Stranice koje se natječu za čim više klikova ili pregleda stranice više nisu cool, a oglasi na njima vrište na sve strane.

Facebook je, a i mnogi drugi su, već prije shvatili kako taj poslovni model neće funkcionirati još dugo pa su počeli razmišljati kako napraviti oglase koje će ljudi htjeti klikati ili barem pogledati — siguran sam da banner već svakome na živce ide, a i mnogi koriste razne alate za blokiranje samih oglasa.

Činjenica da oglasi počinju dolaziti na mobilne uređaje je neizbježna, jer sve više korisnika konzumira internet upravo na njima, no oglas na mobilnom uređaju mora biti dobro osmišljen jer korisnici su zahtjevna publika — dopustit će da mu plasirate oglas ako on nije prenapadan, dosadan ili loše kvalitete.

Prvo tromjesečje za Facebook generiralo je 1.46 milijarde dolara prihoda, s čak 751 milijuna korisnika koji koriste ovu društvenu mrežu na mobilnim uređajima, dok je 375 milijuna, odnosno čak 30% ukupnih prihoda, Facebook zaradio od oglasa na mobilnim uređajima.

Svakako vrlo zanimlijv podatak s obzirom da se aktivno Facebookom koristi 1.11 milijardi ljudi, od čeka 751 milijuna na mobilnim uređajima i čak 665 milijuna na dnevnoj bazi. Ovo su sasvim dobri pokazatelji u kojem se smjeru Facebook želi kretati — dakle kako se i sami često prozivaju, Facebook je službeno postao mobilna kompanija.

Sve češće ćemo Facebook koristiti na mobilnim uređajima, zahvaljajući sve kvalitetnijim aplikacijama, dubokom integracijom sa ostalim servisima, te sve kvalitetnijim uređajima koji nam pružaju kvalitetno iskustvo korištenja.

Svako malo Facebook eksperimentira i s novim modelima oglasa , a vjerujem kako će toga biti sve više, pogotovo na mobilnim uređajima, bilo da govorimo o smartphoneu ili tabletu. Facebook Home je također jedno 'plodno tlo' za oglašivače koji će moći kombinirati razne oglasne jedinice, no kako su to u kompaniji zamislii, pokazat će vrijeme.

Ne moramo se bojati, Facebook, kao i svi ostali, vrlo su oprezni kada su u pitanju oglasi.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti