4 nove Facebook Timeline značajke

Zadnje vrijeme Facebook je promijenio dosta svojih značajka te uveo neke novitete za koje se nadaju da će ih korisnici koristiti, no iako su neke još u fazi testiranja, dobro je znati što se sprema.

Zimo Zimo Zimo | 29.05.2012. / 10:44

4 nove Facebook Timeline značajke

Zadnje vrijeme Facebook je promijenio dosta svojih značajka te uveo neke novitete za koje se nadaju da će ih korisnici koristiti, no iako su neke još u fazi testiranja, dobro je znati što se sprema.

Ranije smo već pisali o novim Facebookovim aplikacijama od kojih jedna služi za upravljanje fan stranicama - više o njoj malo kasnije - a druga je Facebook Camera koja je u neku ruku postala konkurent Instagramu, koji je također od nedavno u vlasništvu Facebooka.

Nadalje, ove četiri značajke pomoći će vam da imate uvid u ono što se događa oko Facebookovih fan stranica pa se tako već polako možete pripremiti za neke od njih.


1. Koliko fanova prati što pišete


Na Facebookovim fan stranicama najbitnija je informacija do koliko ljudi dolazi vaša poruka, odnosno koliko ljudi 'sluša' to što pišete, pa je upravo iz tog razloga Facebook predstavio postotak linkova na postove na vašim brand stranicama. No to nije jedini razlog. Facebook želi podržati 'Promotivne postove' odmah s Timelinea stoga ukoliko korisnicima pruža uvid u postotak koji je dosegao do njihovih fanova, oglašivači će više koristiti taj način oglašavanja.

Osim toga, Facebook kaže kako postovi na fan stranicama dosegnu samo 16 posto baze korisnika, dok bi uz Reach Generator postovi mogli doseći čak 75 posto u jednom mjesecu. Ovo je trenutno značajka koju imaju samo neki korisnici.


2. Kreirajte Timeline video za vašu brand stranicu


Timeline Movie Maker alat je koji je Facebook predstavio početkom godine, a koji omogućuje korisnicima da na vrlo jednostavan način prikažu priču svog Timelinea kroz video. Ono što je ovdje bitno spomenuti jest da od sada Facebook fan stranice mogu podijeliti svoju priču sa svojim fanovima putem videa. Naravno, ovo je jedan od odličnih načina kako promovirati svoj brand kroz video, no kako bi vam taj video uspio, odnosno imao smisla, potrebno je imati što više slika koje na neki način okarakteriziraju vaš brand.


3. Birajte između globalnih i lokalni fan stranica


Ukoliko imate brand koji komunicirate na globalnoj razini, odnosno kroz nekoliko država, ova će vam značajka doći kao 'sjekira u med'. Dakle i vi i vaši fanovi moći će birati između globalnih i lokalnih stranica uz pomoći 'Switch Region' značajke koja se nalazi odmah ispod vaše naslovne fotografije. Trenutno, ova značajka je u testnoj fazi no možete ju isprobati tako da posjetite Facebook Marketing Page. Ako patite na broj fanova onda će vam ovo biti super, pošto globalne i sve lokalne stranice imaju isti broj fanova, no broj ljudi koji pričaju o tom brandu može varirati od stranice do stranice. Uskoro, korisnici će sami biti preusmjereni na lokalnu stranicu mjesta u kojem se nalaze.


4. Upravljajte fan stranicama putem mobilnog uređaja


Kao što smo ranije najavili, Facebook je nedavno objavio Page Manager - aplikaciju za iPhone uređaje koja administratorima nudi pregled aktivnosti na stranici, pristup statistikama i mogućnost komuniciranja s fanovima odmah iz aplikacije. Spomenimo kako je potrebno imati u pozadini pokrenuti glavnu Facebook aplikaciju kako biste se koristili ovom aplikacijom. Također, administratori stranica moći će objavljivati statuse i dodavati fotografije, odgovarati na komentare i pristupiti statistikama (Insights) direktno s vašeg mobilnog uređaja.

Možda jedna od zanimljivih značajka jest da ćete na mobitelu dobivati obavijesti vezano uz interakciju vaše stranice.

Via SocialBakers

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti