5 razloga zašto biste trebali posjetiti Kingdom Belgrade 2015

U ožujku 2011. godine u Zagrebu je prvi puta organiziran Marketing Kingdom konferencija u organizaciji PWorlda koju vodi Kosta Petrov, uspješan poduzetnik i autor nekoliko knjiga.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 28.11.2014. / 09:44 komentari
5 razloga zašto biste trebali posjetiti Kingdom Belgrade 2015

U ožujku 2011. godine u Zagrebu je prvi puta organiziran Marketing Kingdom konferencija od strane PWorlda koju vodi Kosta Petrov, uspješan poduzetnik i autor nekoliko knjiga.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Njegov projekt Marketing Kingdoma proširio se na druge države pa se tako organizira događaj u Azerbejdžanu, Katru, Beogradu, Zagrebu, itd. Kosta je naveo pet razloga zašto biste sljedeće godine u ožujku trebali posjetiti Marketing Kingdom u Beogradu:

  1. Psihologija ponašanja online potrošača : Na koji način različiti poglede ponašanja kupaca online utječu na potrošačke navike. Sean Gardner se nalazi na samom vrhu Forbesove liste najutjecajnijih ljudi iz sfere društvenih medija, te se nalazi među 50 najutjecajnijih ljudi iz područja marketinga. Kolumnist je Huffington Posta.
  2. Nekoliko savjeta za uspješno prezentiranje marketinških ideja u upravljačkom menadžmentu. Ricc Webb stiže iz Microsoft Mobile Oy-a.
  3. Što je sve potrebno za vaše Instagram kampanje uključujući saznanja stečena u radu s zajednicom Instagrama. Michele Boccamazzo, digitalni producent Philipsa
  4. Sadržaj i povezivanje : Uključivanje u rad sa potrošačima, kupcima i zajednicom — Ania Jakubowski, generalni menadžer Coca Cole za regiju Poljske i baltičke zemlje
  5. Kreiranje odgovarajućih društvenih medija i potrošačkog iskustva za vaše online platforme: priča o YouTube — Eduard Castelló, YouTube

Za cijene karata i više informacija o samom događaju posjetite službene stranice www.thepworld.com.

Vezane vijesti