Američki magazine Advertising Age proglasio je ovogodišnje nositelje titula Small Agency of the Year, a Bruketa&Žinić OM imenovana je titulom International Small Agency of the Year.
Advertising Age je vodeći globalni medij namijenjenih marketinškoj i medijskoj zajednici. Uredništvo AdAgea je ovu inicijativu pokrenulo prije pet godina kako bi istaknulo najbolje agencije koje su ili potpuno neovisne ili koje nisu u većinskom vlasništvu holdinga ili mreže agencija.
Žiri sastavljen od urednika i novinara AdAgea te uglednih agencijskih ljudi proglašava najbolje u SAD-u, te zasebno prema SAD regijama, veličinama agencija, agencijskoj kulturi, kampanji i pro bono kampanji godine te se imenuje i jedna strana mala agencija godine, odnosno agencija sa sjedištem izvan SAD-a. Ocjenjuje se cjelokupna agencijska priča, organizacija i kultura te strategija, kreativnost i rezultati agencijskih projekata za klijente.
“Nadamo se da će nam ova titula pomoći da se istaknemo na međunarodnoj sceni, posebno sada kada poslujemo i u Azerbajdžanu i u Austriji.”, izjavio je Davor Bruketa.
“Small Agency inicijativa AdAgea je bitna jer stavlja naglasak na one agencije koje se na svim drugim velikim međunarodnim stručnim skupovima teško mogu istaknuti među velikim globalnim mrežama agencija.”, dodao je Nikola Žinić.