Airbnb je ogroman biznis, a uz ogroman biznis dolazi i velika odgovornost. Danas je na posebnom događaju kompanija objavila novi dizajn stranica, novi logo i novu priču koja opisuje što oni zapravo rade. 

Airbnb nastao je na temelju iskustva osnivača. Jednostavno su ostali bez novaca da plate stan, pa su došli na ideju da ga iznajme ljudima koji posjećuju grad. Uz to svojim su gostima pokazali grad, objasnili turističke destinacije, doručkovali s njima i družili se. Lako bi se moglo reći da su se gosti osjećali kao kod kuće. Upravo se tim temeljima vraća ideja oko Airbnba, a koja se povezuje i s novim logotipom, te cijelom pričom koju će kompanija očito promovirati u narednom razdoblju. 

Stranice su također dobile novi dizajn, ne previše drugačiji od prijašnjeg, što je dobro da se ljudi ne gube po stranici, već su zadržali koncept no osvježili neke stvari, primjerice profile, lakše je doći do slika i sve je jednostavnije i preglednije. Moglo bi se reći da nisu puno radili, no iza svega stoji puno razmišljanja i truda. 

Airbnb je postao defacto standard kada pričamo o putovanjima. Prvo ćete pogledati booking.com i Airbnb, a zatim sve ostalo, plus ljudi sve više preferiraju Airbnb iz jednostavnog razloga jer upoznaju mnoge nove ljude, dok je u hotelima ipak sve sterilno i nema tog pravog međuljudskog odnosa. Naravno, uvijek postoje iznimke ljudi koji nisu dobri gosti u vašoj “gajbi”, no takvih je jedan na 50, pričam iz iskustva drugih ljudi koji rentaju svoj stan kroz cijelu godinu, i od toga plaćaju rentu. 

Priču oko novog dizajna odlično je dočarao Brian Chesky na blogu, gdje možete saznati što se sve događalo u njihovim glavama, kakva priča stoji iza ovog redizajna i koji je cilj uopće Airbnb-a. Vjerujem da će putovanje postati još ljepše za one koji će smještaj tražiti preko Airbnb-a.