Amazon razvija pametni hladnjak koji će vas obavijestiti kada su namirnice pri kraju

Pametni hladnjak trebao bi imati podršku za glasovnog asistenta Alexu, javljat će kada namirnice budu pri kraju, a moći će predložiti i recepte.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 06.10.2021. / 08:35 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Amazon se želi pobrinuti da ljudi više nikada ne zaborave kupiti namirnice koje su im pri kraju ili nedostaju u hladnjaku. Naime, prema izvještajima tehnoloških medija, Amazonovi inženjeri razvijaju pametni hladnjak u koji će implementirati tehnologiju koju koriste u svojim trgovinama bez blagajni.

tri vijesti o kojima se priča Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha" Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Slika nije dostupna Igračka za bogataše i uređaj koji je osuđen na debakl: Dio zaposlenika Amazona ne vjeruju u uspjeh robota Astra

Ta će tehnologija pratiti korisničke kupovne navike i situaciju s namirnicama unutar hladnjaka, kada se zalihe proizvoda koji se često kupuju budu bližile kraju, na to će upozoriti korisnike. Također, omogućit će kupovinu tih namirnica putem svojih trgovina Amazon Fresh i Whoole Foods i time si otvoriti još jednu mogućnost dodatne zarade.

Još jedna opcija koju bi mogao imati Amazonov hladnjak jest prijedlog recepata. Na temelju namirnica koje imate u hladnjaku, tehnologija će preporučiti što bi mogli skuhati s njima. Što se proizvodnje samog hladnjaka tiče, Amazon će surađivati s partnerima i poznatim proizvođačima bijele tehnike, no sva tehnologija u njemu trebala bi biti Amazonova. Iako službeno ništa nije poznato, kako je riječ o Amazonu, očekujemo i podršku za glasovnog asistenta Alexu tako da bi s ovim frižiderom mogli i razgovarati.

Slika nije dostupna Papirnate i mobilne karte za koncerte mogao bi zamijeniti - dlan

Američka kompanija do sada je u razvoj pametnog hladnjaka potrošila oko 50 milijuna dolara, a njegov razvoj već traje oko dvije godine. Ipak, još nije poznato hoće li se njihov uređaj zaista pojaviti na tržištu ili će, nezadovoljni konačnim proizvodom i potencijalom, na kraju od njega ipak odustati. A ako se zaista pojavu u prodaji, jedno je sigurno - neće biti jeftin.

Izvor: Tech Crunch

 

Vezane vijesti