Amazon se želi pobrinuti da ljudi više nikada ne zaborave kupiti namirnice koje su im pri kraju ili nedostaju u hladnjaku. Naime, prema izvještajima tehnoloških medija, Amazonovi inženjeri razvijaju pametni hladnjak u koji će implementirati tehnologiju koju koriste u svojim trgovinama bez blagajni.

Ta će tehnologija pratiti korisničke kupovne navike i situaciju s namirnicama unutar hladnjaka, kada se zalihe proizvoda koji se često kupuju budu bližile kraju, na to će upozoriti korisnike. Također, omogućit će kupovinu tih namirnica putem svojih trgovina Amazon Fresh i Whoole Foods i time si otvoriti još jednu mogućnost dodatne zarade.

Još jedna opcija koju bi mogao imati Amazonov hladnjak jest prijedlog recepata. Na temelju namirnica koje imate u hladnjaku, tehnologija će preporučiti što bi mogli skuhati s njima. Što se proizvodnje samog hladnjaka tiče, Amazon će surađivati s partnerima i poznatim proizvođačima bijele tehnike, no sva tehnologija u njemu trebala bi biti Amazonova. Iako službeno ništa nije poznato, kako je riječ o Amazonu, očekujemo i podršku za glasovnog asistenta Alexu tako da bi s ovim frižiderom mogli i razgovarati.

Američka kompanija do sada je u razvoj pametnog hladnjaka potrošila oko 50 milijuna dolara, a njegov razvoj već traje oko dvije godine. Ipak, još nije poznato hoće li se njihov uređaj zaista pojaviti na tržištu ili će, nezadovoljni konačnim proizvodom i potencijalom, na kraju od njega ipak odustati. A ako se zaista pojavu u prodaji, jedno je sigurno - neće biti jeftin.

Izvor: Tech Crunch

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju