Papirnate karte za koncerte, izložbe i kina polako odlaze u povijest. Osim rijetkih i dijela starijih kojima je i dalje draže papirnatim novcem kupiti papirnatu kartu, većina danas karte kupuje preko interneta i pohranjuje ih u mobilne uređaje, kao barkodove ili QR kodove. No što ako prilikom dolaska na koncert za koji kartu imate pohranjenu u digitalnom obliku na svom mobilnom uređaju shvatite da ste telefon zaboravili ill što ako mu se isprazni baterija?

Za takve situacije rješenje ima Amazon, iako sumnjamo da će ga baš svi htjeti primijeniti. Američki internetski div u svojim je trgovinama u kojima nema blagajni, kao i u trgovinama Whole Foods omogućio plaćanje skeniranjem dlana korištenjem tehnologije Amazon One. Da bi se takav jednostavan način plaćanja mogao koristiti, prvo je potrebno registrirati svoj dlan i povezati ga s brojem telefona i bankovnom karticom. Tehnologija pamti jedinstveni otisak vena i crta na dlanu i povezuje ga s identitetom osoba.

Prilikom ulaska u trgovine korisnici trebaju dlan položiti na poseban terminal, a isto treba napraviti i prilikom izlaska iz trgovine - čime se automatski i vrši plaćanje. Za one koji nemaju problema s davanjem svojih biometrijskih podataka Amazonu, tehnologija se čini idealnom i dodatno će ubrzati prepoznavanje identiteta i plaćanja.

Istu tehnologiju Amazon sada želi koristiti i za zamjenu papirnatih i mobilnih ulaznica. Prvi korak u tom smjeru jest partnerstvo s kompanijom koja upravlja događajima i prodaje karte AXS i Red Rocks Amphitheatrom u Coloradu. Umjesto ulaznica za događaje, korisnici će svoje plaćene karte moći potvrditi prislanjanjem dlana na poseban terminal. Partnerstvo namjeravaju proširiti i na druge događaje koje organizira AXS.

Razlog iz kojeg bi se Amazon mogao odlučiti na takvo partnerstvo i korištenje svoje tehnologije nije financijske prirode, smatraju stručnjaci za privatnost koje su kontaktirali novinari The Vergea. Njima su puno bitniji podaci koje će dobiti o samim korisnicima jer, ako se tehnologija Amazon One proširi po većem broju trgovina, Amazon će dobiti dodatne podatke o samim korisnicima i njihovim interesima, kupovnim navikama i hobijima. Svi su ti podaci mogu iskoristiti za ciljano oglašavanje proizvoda i usluga koje bi korisnici u budućnosti mogli kupiti, gdje drugo, nego na Amazonu.