U samo nešto više od godinu dana Facebookov gumb Like postao je vrlo važan alat za povezivanje ljudi i brandova.

tri vijesti o kojima se priča Komet 3I/ATLAS snimljen teleskopom Hubble 3I/ATLAS "Međuzvjezdani posjetitelj" još je čudniji nego što su znanstvenici mislili CEO Applea Tim Cook Stiže Air “Nešto potpuno nevjerojatno”: Predstavljen model iPhonea koji su ljubitelji Applea dugo čekali Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi

Servisi kao što su Facebook Connect omogućuju brandovima bolji uvid u informacije samih korisnika odnosno tko su oni zapravo.

Osim ove značajke, Facebook ima nekoliko mogućnosti komunikacije sa korisnicima, odnosno moguće je lajkati stranicu na samom webu branda, na Facebook Fan stranici ili kako smo naveli putem Facebook Connecta.

Moontoast stranica napravila je odličnu infografiku koja pokazuje nivo informacija kojima brand može pristupiti kada ljudi komuniciraju sa tim brandom na različite načine.

Kliknite na sliku za veći prikaz.