Anatomija Facebook Fana [INFOGRAFIKA]

U samo nešto više od godinu dana Facebookov gumb Like postao je vrlo važan alat za povezivanje ljudi i brandova.

Zimo
Zimo
Zimo | 30.08.2011. / 15:51 komentari
Anatomija Facebook Fana [INFOGRAFIKA]

U samo nešto više od godinu dana Facebookov gumb Like postao je vrlo važan alat za povezivanje ljudi i brandova.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

Servisi kao što su Facebook Connect omogućuju brandovima bolji uvid u informacije samih korisnika odnosno tko su oni zapravo.

Osim ove značajke, Facebook ima nekoliko mogućnosti komunikacije sa korisnicima, odnosno moguće je lajkati stranicu na samom webu branda, na Facebook Fan stranici ili kako smo naveli putem Facebook Connecta.

Moontoast stranica napravila je odličnu infografiku koja pokazuje nivo informacija kojima brand može pristupiti kada ljudi komuniciraju sa tim brandom na različite načine.

Kliknite na sliku za veći prikaz.

Vezane vijesti